Nowe cenniki reklamowe Grupy RMF

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowe cenniki reklamowe Grupy RMF

Grupa RMF przedstawiła nowe cenniki swoich stacji i pakietów, które będą obowiązywać od 4 stycznia.

„Rok 2015 był  rekordowy dla radia, które zanotowało kilkunastoprocentową dynamikę wzrostu rok do roku, wzrosła liczba klientów, radio znacząco ugruntowało swoją trzecią pozycję w torcie wydatków reklamowych” – mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF. „Z naszych analiz wynika, że bardzo duże zainteresowanie reklamą radiową utrzyma się również w przyszłym roku. Wysoką skuteczność naszych stacji w realizacji celów marketingowych podkreśla wielu klientów, olbrzymim atutem jest też wysoki zasięg naszych pakietów opartych o precyzyjnie sformatowane i uzupełniające się stacje” – dodaje Ramza.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W minionym roku wzrosły też wyniki słuchalności stacji Grupy RMF. Udział w czasie słuchania całej grupy wzrósł do 29,3% w ostatniej fali (z 27,8% w analogicznym okresie przed rokiem). Tak duże wzrosty były możliwe m.in. szybko rosnącej pozycji radia RMF FM (wzrost udziałów z 23,4% do 24,8%), ale też m.in. gigantycznemu (istotnemu)  wzrostowi zasięgu dziennego RMF Classic o 22% w ciągu roku, do 610 tysięcy osób.

Średnie zmiany cenników obowiązujących od 4 stycznia wyniosą (cały tydzień, cała doba): radia RMF FM: 8,8%, sieci RMF MAXXX i RMF Classic: 8,2%, pakietów RMF 3D i RMF na MAXXA: 8,7%, a RMF z Klasą: 8,8%. 

„Pomimo korekt RMF FM ma najatrakcyjniejsze koszty dotarcia dla kluczowych targetów” - zaznacza Tomasz Ramza. Średnie CPP w grupie komercyjnej 16-49 lat jest najniższe wśród wszystkich ogólnopolskich rozgłośni i sieci radiowych.

Stacje Grupy RMF FM zapewniają wysoką skuteczność w docieraniu do szerokich grup docelowych, przy atrakcyjnym poziomie kosztowym oraz wysokich wynikach słuchalności.

Nowe cenniki dostępne są na stronie internetowej www.gruparmf.pl w sekcji oferta reklamowa.

 

dane: Radio Track, Millward Brown, 08-10.2015

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij