Biżuteria z internetu?

W sklepach internetowych z biżuterią miesięcznie pojawia się średnio 747 tys. użytkowników sieci. W większości są to kobiety. Pod względem liczby odwiedzających w czołówce e-sklepów tego typu znalazły się strony: Apart.pl i Pakamera.pl. Przeczytaj i dowiedz się więcej.
O autorze
1 min czytania 2015-11-30

Gemius postanowił przyjrzeć się sklepom internetowym oferującym biżuterię. Analiza objęła dane dotyczące
dorosłych internautów z okresu od września 2014 roku do września 2015 roku.

Biżuteria na gwiazdkę lub sylwestra?

Okazało się, że strony e-sklepów z biżuterią docierają miesięcznie do średnio 3,9 proc. użytkowników sieci powyżej 18 roku życia (747 tys.). Największym zainteresowaniem cieszyły się one w grudniu 2014 roku, a najmniejszym – w kwietniu 2015 roku.

Na pierwszym miejscu Apart

Dane pokazują też, że Apart.pl i Pakamera.pl to najpopularniejsze strony WWW tego typu. We wrześniu 2015 roku gościło na nich odpowiednio 289 tys. i 162 tys. polskich internautów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Znacząca przewaga kobiet

Sklepy internetowe posiadające w swoim asortymencie biżuterię są dużo chętniej odwiedzane przez panie niż przez panów. Siedmiu na dziesięciu użytkowników tych stron WWW to kobiety (70 proc. we wrześniu 2015 roku). Do e-sklepów z biżuterią zaglądają szczególnie chętnie użytkownicy sieci w wieku od 18 do 24 lat.

O badaniu Megapanel PBI/Gemius

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dane z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują. Więcej o badaniu: www.audience.gemius.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się