In Hot Water Company z całościową obsługa social media dla Ferratum Banku

Ferratum Bank, jeden z europejskich liderów mikropożyczek powierzył agencji In Hot Water Company całościową obsługę swoich social mediów w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2015-11-30

Współpraca między obydwoma podmiotami przebiega pomyślnie już od wielu miesięcy, dlatego naturalnym, ale też ważnym krokiem było powierzenie In Hot Water Company opieki nad flagowymi markami należącymi do Ferratum Banku. Od teraz nasza agencja zadba o spójną komunikację, prowadząc w imieniu firmy fabebookowe profile Ferratum Bank Polska,

Kasa Tak oraz Ekspres Kasa. W rękach In Hot Water Company pozostaje obsługa Twittera, Pinteresta, a także magazynu internetowego dla kobiet Kasa Na Obcasach.

– Cieszymy się, że klient wybrał naszą strategię na działania w obrębie social media. W tym przypadku myślimy, że możemy odnieść sukces dzięki naszej strategii rich contentowej, która zakłada promowanie tworzonych treści w różnych kanałach, dzięki czemu możemy dotrzeć z informacją do szerszej grupy odbiorców – mówi Małgorzata Potoczna z In Hot Water Company.

Grupa Ferratum to największa instytucja w Europie oferująca pożyczki za pośrednictwem telefonów komórkowych i internetu, działa w 20 krajach i obsługuje ponad 1,5 mln klientów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

InHotWaterCompany to agencja interaktywna, która jako jedna z pierwszych w Polsce z powodzeniem stosowała growth hacking. Nasz zespół specjalizuje się w content marketingu, SEO i ROI.

Słuchaj podcastu NowyMarketing