Wyróżniony film interaktywny o stylistyce grindhouse, znanej z twórczości Quentina Tarantino, wspierał kampanię promującą relacje Mistrzostw Świata w biathlonie na antenie Eurosportu.
„Narty, karabiny, dziewczyny” to projekt, który jednocześnie przełamuje standardy przyjęte w komunikacji sportu, a także pokazuje, że takie medium jak Eurosport potrafi zaanektować w swoich działaniach elementy popkultury oraz sprawnie porusza się w przestrzeni interaktywnej. Wyróżnienie ze strony Jury utwierdza nas w przekonaniu, że podążamy dobrą drogą.” mówi Radek Jaworski, Dyrektor Działu Komunikacji Eurosport.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Piotrek Krauschar, Managing Partner FACEADDICTED dodaje „Cieszy mnie, że mamy możliwość współpracy z Klientem, który nie boi się odchodzić od bezpiecznych schematów, zwłaszcza, jeżeli chodzi o stylistykę, ale także, że mamy możliwość tworzyć niestandardowe projekty dedykowane medium jakim jest internet, a nie kopiując spoty z tv”.