TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowe funkcje i layout w odświeżonej wersji platformy AdReport

Zmiany w AdReporcie. Od 23 listopada pierwszy polski system monitoringu reklamy online posiada nową stronę internetową. Odświeżono również interfejs systemu, wprowadzając nowe rozwiązania graficzne i upraszczając nawigację.
O autorze
1 min czytania 2015-12-02

To kolejny etap rebrandingu AdReporta, którego celem jest unowocześnienie wizerunku marki i przygotowanie jej do wejścia na zagraniczne rynki.

Modyfikacje w wyglądzie AdReporta mają przede wszystkim ułatwić korzystanie z systemu i pozwolić w pełni wykorzystywać jego możliwości. Projektując nowy interfejs, postawiliśmy na jego funkcjonalność. Najważniejsze dla nas było to, by użytkownik intuicyjnie poruszał się po systemie – mówi Konrad Jamski, Head of AdReport. Ma temu służyć czytelniejszy podział na kategorie takie jak display, video, mobile i mailing. Pomocny będzie też dashboard na stronie głównej z najważniejszymi informacjami m.in. liczbą monitorowanych reklam oraz listą najnowszych kampanii. Nie zapomnieliśmy również o użytkownikach urządzeń mobilnych – system jest przygotowany w taki sposób, by można było go wygodnie przeglądać na smartfonie czy tablecie – dodaje Konrad Jamski.

Odświeżony layout to cześć trwającego od wiosny rebrandingu platformy AdReport. Równocześnie z nową wersją narzędzia wystartowała  nowa strona www.adreport.pl. Zmian dokonano również w identyfikacji wizualnej marki – od maja posiada ona odświeżony logotyp. Te działania mają przygotować firmę do ekspansji na zagraniczne rynki. Także z tego powodu nowy AdReport jest dostępny również w angielskiej oraz niemieckiej wersji językowej. Twórcy narzędzia są przekonani, że AdReport ma potencjał, by z powodzeniem konkurować na zagranicznych rynkach. – Dlatego też stale wprowadzamy nowe funkcje – w tym roku dodaliśmy już monitoring mailingów oraz reklam mobilnych – zaznacza Jamski.

Do końca roku planowane jest udostępnienie API oraz umożliwienie monitorowania ścieżki dostarczenia reklamy (informacje o brokerze reklamowym, adserwerze). W kolejnych latach twórcy zakładają dalsze rozszerzanie funkcji analitycznych. Docelowo AdReport ma być nie tylko narzędziem do monitoringu działań e-marketingowych, ale również do analizy kampanii np. pod względem advisibilty czy wykrywania ewentualnych oszustw ze strony wydawców.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach promocji AdReporta planowane są również szersze działania komunikacyjne. Od stycznia przyszłego roku firma ma zamiar publikować comiesięczne raporty wydatków reklamowych w branży internetowej oraz case’y najlepszych kampanii miesiąca. Będziemy też okresowo publikować rankingi najciekawszych kampanii display w polskim Internecie. Chcemy w ten sposób pokazać możliwości AdReporta potencjalnym klientom – kończy Konrad Jamski. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing