Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

LOWE WARSAW autorem nowej kampanii Odido

W ramach wygranego w lipcu br. przetargu na nową komunikacje dla sieci sklepów Odido, agencja reklamowa LOWE Warsaw (Mullen Lowe Group), stworzyła nowy spot telewizyjny.
O autorze
0 min czytania 2015-12-09

Idea kreatywna pierwszego spotu opiera się na motywie zaczerpniętym z bajki o Czerwonym Kapturku, który w humorystyczny sposób nawiązuje do zbliżających się świąt Bożego Narodzenia i ma na celu promocję świątecznej oferty sklepu Odido.

Reklama jest emitowana w ogólnopolskich stacjach TV do 24.12.2015 r.

Odido to sieć franczyzowa zrzeszająca pod jednym logo osiedlowe sklepy spożywcze, powstała w 2011 roku z inicjatywy MAKRO Cash and Carry. Sklepy Odido to szeroki wybór artykułów spożywczych i artykułów przemysłowych dedykowanych potrzebom gospodarstw domowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj