LOWE WARSAW autorem nowej kampanii Odido

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
LOWE WARSAW autorem nowej kampanii Odido

W ramach wygranego w lipcu br. przetargu na nową komunikacje dla sieci sklepów Odido, agencja reklamowa LOWE Warsaw (Mullen Lowe Group), stworzyła nowy spot telewizyjny.

Idea kreatywna pierwszego spotu opiera się na motywie zaczerpniętym z bajki o Czerwonym Kapturku, który w humorystyczny sposób nawiązuje do zbliżających się świąt Bożego Narodzenia i ma na celu promocję świątecznej oferty sklepu Odido.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Reklama jest emitowana w ogólnopolskich stacjach TV do 24.12.2015 r.

Odido to sieć franczyzowa zrzeszająca pod jednym logo osiedlowe sklepy spożywcze, powstała w 2011 roku z inicjatywy MAKRO Cash and Carry. Sklepy Odido to szeroki wybór artykułów spożywczych i artykułów przemysłowych dedykowanych potrzebom gospodarstw domowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij