Czwórka rusza z kampanią cyfrowego radia z udziałem znanych Youtuberów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Czwórka rusza z kampanią cyfrowego radia z udziałem znanych Youtuberów

Radiowa Czwórka wspiera kampanię radia cyfrowego specjalną akcją promującą słuchanie Czwórki w systemie DAB+. W kampanii biorą udział popularni YouTuberzy m.in. Kiślu, Thorek, Smav oraz Janek Dąbrowski, prowadzący w Czwórce audycję „Terefere Radio”.

W projekt Radiowej Czwórki zostali zaangażowani popularni YouTuberzy, znani i doceniani w sieci – Janek Dąbrowski, Kiślu, Thorek, Smav, Skkf i Izak. Od 11 grudnia na kanałach YouTuberów oraz ich fanpage’ach można obejrzeć film będący zapowiedzią specjalnego wydania poniedziałkowej audycji „Terefere Radio”, w której będzie można usłyszeć wszystkich Panów. Film prezentuje przygotowania do audycji oraz jej nagrane fragmenty. W poniedziałkowym programie młodzi YouTuberzy w zabawny sposób pokażą nowe możliwości radia cyfrowego, prezentując jednocześnie miasta, w których dzięki cyfryzacji można usłyszeć Czwórkę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem kampanii jest promocja cyfryzacji radia poprzez zwiększenie świadomości młodych odbiorców na temat systemu DAB+ i możliwości słuchania programu radiowego za pośrednictwem nadajników cyfrowych. Dzięki cyfryzacji systematycznie zwiększa się zasięg stacji radiowych, warto zatem szeroko komunikować możliwości odbioru programu potencjalnym słuchaczom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij