TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

MyShop.mobi z siecią salonów CCC realizuje jedno z największych wdrożeń technologii mobilnej w branży retail w 2015 roku

Od końca listopada wszystkie salony sieci CCC w Polsce, łącznie jest ich ponad 430, są obecne w aplikacji MyShop.mobi. Dzięki temu narzędziu, wspierającemu handel w kontakcie z lokalną społecznością, każdy salon CCC może skutecznie kontaktować się z klientami z najbliższej okolicy.
O autorze
2 min czytania 2015-12-15

Obecnie z aplikacji korzysta już ponad 50 tysięcy klientów sieci.

CCC dołącza do MyShop.mobi

Z uwagi na skalę proces wdrożenia technologii MyShop.mobi do sieci CCC został podzielony na dwa etapy. Pierwszym z nich była pilotażowa implementacja w 24 salonach w Lublinie, Kaliszu oraz w Trójmieście, połączona z kampanią POS. Jej celem było zapoznanie klientów z korzyściami, jakie zyskują, używając aplikacji. Po bardzo dobrych wynikach pilotażu, w ramach którego w pierwszych dwóch tygodniach klienci sieci wygenerowali ponad 10 tysięcy pobrań MyShop.mobi, CCC zdecydowało się na wdrożenie technologii w pozostałych salonach na terenie całej Polski.

Obecność wszystkich sklepów CCC w aplikacji oznacza, że klienci mogą obserwować wybrany salon ze swojej okolicy, wykorzystując do tego funkcję geolokalizacji i na bieżąco dostawać od niego powiadomienia o nowościach oraz promocjach wprost na ekran swojego smartfona. Aplikacja wyposażona jest w funkcję mystery shopera, dzięki której klienci mogą anonimowo oceniać produkty i obsługę salonów. Wykorzystując możliwości MyShop.mobi, CCC planuje również zdigitalizowanie swojego programu lojalnościowego. Oznacza to, że klubowicze posiadający Kartę Klubu CCC w przyszłości będą mogli z niej korzystać w aplikacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jesteśmy przekonani, że MyShop.mobi to skuteczne narzędzie analityczno- marketingowe. Dzięki swojej kompleksowości umożliwia bieżącą komunikację z klientem, zwiększa częstotliwość jego wizyt, sprzyja budowaniu lojalności oraz optymalizuje koszty działań marketingowych. Tak dobre wyniki wdrożenia w sieci CCC to wspólny sukces, który pozwala nam już planować implementację naszej technologii w zagranicznych oddziałach CCC w 2016 roku – informuje Maciej Tygielski, CEO MyShop.mobi.

Era smart shoppera

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak wynika z najnowszego raportu – „M-commerce. Kupuję mobilnie” – aż 87% konsumentów korzystających z urządzeń mobilnych wykonuje na nich średnio trzy czynności okołozakupowe. Między innymi poszukuje inspiracji zakupowej, informacji i opinii o produktach, których zakup rozważa, porównuje oferty, kupuje, śledzi zamówienia, dzieli się opiniami. Polacy coraz chętniej i częściej robią sprytne zakupy. Chcą być na bieżąco z promocjami i nowościami ze sklepów oraz miejsc, które odwiedzają. Dlatego smartfon stał się nieodłącznym towarzyszem zakupów. Potwierdzają to dane z raportu Flurry Insights, według którego największą popularnością wśród aplikacji cieszą się te z sektora retail. Notują wzrost pobrań o 174% rokrocznie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W strategii rozwoju CCC SA nowe technologie są jednym z kluczowych obszarów i stanowią skuteczne wsparcie sprzedaży i kontaktu z klientem. MyShop.mobi po analizie wielu rozwiązań technologicznych zaoferowało optymalne spektrum możliwości istotnych z punktu widzenia innowacji i potrzeb konsumentów.

Dynamiczny rozwój MyShop.mobi

Technologia MyShop.mobi dostępna jest na rynku od października 2015 roku. Obecnie korzysta z niej ponad 600 sklepów i punktów handlowych z całej Polski i 75 tysięcy użytkowników. W trakcie są kolejne wdrożenia zarówno w dużych sieciach, jak i w małych, lokalnych sklepach oraz punktach handlowo-usługowych.

MyShop.mobi to proste w obsłudze narzędzie, którego celem jest skuteczne wsparcie lokalnego handlu w komunikacji z lokalną społecznością. Dzięki temu, że rozwiązanie działa w modelu SaaS, czyli niskiego miesięcznego abonamentu, jest dostępne zarówno dla osiedlowego bazaru, małego sklepu jak i punktu usługowego.

W listopadzie spółka MyMLS.com właściciel platformy MyShop.mobi – została członkiem Polskiej Izby Handlu, jako pierwszy podmiot z obszaru technologii mobilnych.

Dynamika rozwoju aplikacji i jej bardzo dobre przyjęcie zarówno przez detalistów, jak i klientów, pozwala już dziś planować międzynarodową ekspansję technologii, która rozpocznie się w połowie 2016 roku.