Lenovo wykorzystuje nowy kanał komunikacji w kampanii Yoga Notebook 3 Pro – case study

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lenovo wykorzystuje nowy kanał komunikacji w kampanii Yoga Notebook 3 Pro – case study

Dom mediowy Universal McCann oraz agencja Reprise Media przeprowadzili kampanię promującą na szeroką skalę urządzenie Lenovo-Yoga Notebook 3 Pro.

Przez tydzień – od 21 do 28 września 2015 roku – jednym z elementów kampanii był dodatkowy kanał komunikacji – innowacyjne rozwiązanie do marketingu wi-fi w Polsce – JustWIFI.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem przeprowadzonej kampanii było promowanie produktu Lenovo - Yoga Notebook 3 Pro. Jest to notebook, który dopasowuje się do użytkownika, pozwalając na pracę na 4 wygodne sposoby: notebooka, podstawki, namiotu i tableta.

Użytkownicy, którzy łączyli się z JustWIFI w miejscach publicznych (galerie handlowe, lotniska, dworce) określali jaki sposób używania sprzętu elektronicznego jest dla nich najwygodniejszy. Po wybraniu preferowanej opcji, użytkownicy mogli przekonać się, że Notebook Yoga 3 Pro spełnia wszystkie ich oczekiwania.

Szukaliśmy innowacyjnego narzędzia, które połączy nasze działania marketingowe - online’owe i offline’owe - więc kampania promująca Yoga Notebook 3 Pro na w ramach sieci JustWIFI spełniła nasze oczekiwania – komentuje Justyna Chmielewska, Brand Manager w Lenovo. – W krótkim czasie w innowacyjny sposób zaangażowaliśmy wielu mobilnych użytkowników. Dotarliśmy z atrakcyjnym przekazem reklamowym do różnorodnych miejsc, w tym sieci handlowych. Ponadto każdy z zainteresowanych użytkowników, który trafił na nasza stronę poprzez JustWIFI przekonał się wcześniej, jak innowacyjnym produktem jest notebook Yoga 3 Pro - dodaje Chmielewska.

Aż 48% użytkowników odpowiedziało na zadane pytanie, a 78% z nich przeszło na stronę Lenovo, klikając w „Poznaj Yoga i połącz”. Blisko 60% użytkowników wskazało tablet jako najwygodniejszy w użytkowaniu, a 31% wybrało laptop. Reklama była wyświetlana w centrach handlowych (m. in. Galeria Krakowska, Galeria Riviera Gdynia, Galeria Factory Warszawa), na lotniskach (m. in. Lotnisko Modlin), na dworcach (Dworzec Główny Kraków).

Jak wynika z powyższego, zadane w kampanii pytanie spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem ze strony użytkowników – prawie połowa określiła swoje preferencje. Dzięki temu każdy użytkownik przekierowany na stronę Lenovo sam dokonał wyboru i miał pewność, że Yoga Notebook 3 Pro spełnia jego wymagania. Co ciekawe, ponad 39% kontaktów reklamowych zostało wyemitowanych w galeriach handlowych, czyli w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca zakupu.

Link do kreacji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij