IMAGINE przygotowała dla Mitsubishi launch nowego pickupa L200 w digitalu i prasie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
IMAGINE przygotowała dla Mitsubishi launch nowego pickupa L200 w digitalu i prasie

Zadaniem agencji IMAGINE było przygotowanie landing page’a i formatów bannerowych do kampanii digital oraz layoutów na potrzeby kampanii prasowej. Kampania potrwa do końca roku (lub do wyczerpania zapasów).

Kampania promująca nowego pickupa Mitsubishi w edycji limitowanej właśnie wystartowała. Potrwa do końca roku, lub do wyczerpania zapasów. Główne hasło akcji brzmi: „L200 Premiere Edition. Po prostu najlepszy pickup na rynku”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcja kierowana jest m.in. do grup specjalistów pracujących w trudnym terenie. Kampanię w internecie oraz materiały reklamowe na potrzeby kampanii prasowej przygotowała agencja IMAGINE.

Mitsubishi L200 Premiere Edition to limitowana edycja flagowego pickupa Mitsubishi. W ramach akcji promującej samochód IMAGINE przygotowało specjalny Landing Page, gdzie potencjalni klienci mogą zapoznać się ze szczegółami dotyczącymi nowego modelu w wersji premierowej (m.in. widok 360 stopni), jego wyposażeniem i parametrami. Na stronie przygotowano także formularz rezerwacyjny, dzięki któremu klienci mogą składać wstępne rezerwacje na samochód.

Agencja IMAGINE współpracuje z Mitsubishi od 2013, po wygraniu przetargu tego marketera na obsługę digital.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij