Kampania promująca nowego pickupa Mitsubishi w edycji limitowanej właśnie wystartowała. Potrwa do końca roku, lub do wyczerpania zapasów. Główne hasło akcji brzmi: „L200 Premiere Edition. Po prostu najlepszy pickup na rynku”.
Akcja kierowana jest m.in. do grup specjalistów pracujących w trudnym terenie. Kampanię w internecie oraz materiały reklamowe na potrzeby kampanii prasowej przygotowała agencja IMAGINE.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Mitsubishi L200 Premiere Edition to limitowana edycja flagowego pickupa Mitsubishi. W ramach akcji promującej samochód IMAGINE przygotowało specjalny Landing Page, gdzie potencjalni klienci mogą zapoznać się ze szczegółami dotyczącymi nowego modelu w wersji premierowej (m.in. widok 360 stopni), jego wyposażeniem i parametrami. Na stronie przygotowano także formularz rezerwacyjny, dzięki któremu klienci mogą składać wstępne rezerwacje na samochód.
Agencja IMAGINE współpracuje z Mitsubishi od 2013, po wygraniu przetargu tego marketera na obsługę digital.
Słuchaj podcastu NowyMarketing