TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Hochland Na gorąco! – startuje gorące wsparcie!

W styczniu startuje gorące wsparcie nowych plastrów sera Hochland „Na gorąco!”. Zaplanowano intensywne działania reklamowe m.in. w telewizji, kinie, prasie, TOP tytułach prasy fachowej, billboardach i wiatach przystankowych, Internecie oraz mediach społecznościowych, szeroko zakrojone działania PR..
O autorze
1 min czytania 2016-01-08

… a także degustacje produktów oraz przyciągające uwagę materiały promocyjne i ekspozycyjne w punktach sprzedaży.

W telewizji reklama będzie emitowana już od 11 stycznia w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin najwyższej oglądalności i dotrze do 8 milionów osób z grupy docelowej. W kinach zaplanowano kampanię reklamową i akcje promocyjne z degustacjami w dwóch największych sieciach kinowych Multikino i Cinema City i dotarcie do ponad 3,5 miliona widzów. Reklamy na billboardach i wiatach przystankowach to 750 nośników w największych miastach Polski. Kampania w Internecie to obecność na najpopularniejszych portalach, serwisach VoD i stronach mobilnych oraz dedykowana strona www. Działania w punktach sprzedaży obejmą ponad 8 000 godzin degustacji w hiper i supermarketach, gazetki handlowe, promocje i przyciągające uwagę materiały POS. Z kolei aktywności PR zaplanowano w najbardziej znanych i cenionych magazynach kobiecych i kulinarnych, portalach internetowych oraz prasie branżowej.

Hochland „Na gorąco!” to oferta dla konsumentów ceniących wysoką jakość i doskonały smak, poszukujących pomysłów na smaczne i wygodne w przygotowaniu ciepłe posiłki. Wprowadzając nową linię produktów Hochland odpowiada na istniejącą potrzebę konsumentów i tworzy nowy segment w kategorii sera. Hochland „Na gorąco!” na półce sklepowej wyróżniać się będzie także oryginalnym kartonowym opakowaniem. Nowa linia produktów jest dostępna w najbardziej popularnych wariantach smakowych: z szynką i pieczarkami, z pomidorami i ziołami oraz z salami i chili.

Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj