Hochland Na gorąco! – startuje gorące wsparcie!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Hochland Na gorąco! – startuje gorące wsparcie!

W styczniu startuje gorące wsparcie nowych plastrów sera Hochland „Na gorąco!”. Zaplanowano intensywne działania reklamowe m.in. w telewizji, kinie, prasie, TOP tytułach prasy fachowej, billboardach i wiatach przystankowych, Internecie oraz mediach społecznościowych, szeroko zakrojone działania PR..

... a także degustacje produktów oraz przyciągające uwagę materiały promocyjne i ekspozycyjne w punktach sprzedaży.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W telewizji reklama będzie emitowana już od 11 stycznia w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin najwyższej oglądalności i dotrze do 8 milionów osób z grupy docelowej. W kinach zaplanowano kampanię reklamową i akcje promocyjne z degustacjami w dwóch największych sieciach kinowych Multikino i Cinema City i dotarcie do ponad 3,5 miliona widzów. Reklamy na billboardach i wiatach przystankowach to 750 nośników w największych miastach Polski. Kampania w Internecie to obecność na najpopularniejszych portalach, serwisach VoD i stronach mobilnych oraz dedykowana strona www. Działania w punktach sprzedaży obejmą ponad 8 000 godzin degustacji w hiper i supermarketach, gazetki handlowe, promocje i przyciągające uwagę materiały POS. Z kolei aktywności PR zaplanowano w najbardziej znanych i cenionych magazynach kobiecych i kulinarnych, portalach internetowych oraz prasie branżowej.

Hochland „Na gorąco!” to oferta dla konsumentów ceniących wysoką jakość i doskonały smak, poszukujących pomysłów na smaczne i wygodne w przygotowaniu ciepłe posiłki. Wprowadzając nową linię produktów Hochland odpowiada na istniejącą potrzebę konsumentów i tworzy nowy segment w kategorii sera. Hochland „Na gorąco!” na półce sklepowej wyróżniać się będzie także oryginalnym kartonowym opakowaniem. Nowa linia produktów jest dostępna w najbardziej popularnych wariantach smakowych: z szynką i pieczarkami, z pomidorami i ziołami oraz z salami i chili.

Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij