Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pierwsza reklama salonów Agata z nowym logo

7 stycznia ruszyła pierwsza kampania reklamowa z nowym logo sieci salonów Agata (dawniej Agata Meble). W reklamie telewizyjnej prezentującej styczniową promocję „40 rat 0%, 2 raty gratis” eksponowana jest nowa identyfikacja wizualna.
O autorze
1 min czytania 2016-01-11

Jednocześnie na końcu spotu, za sprawą animacji graficznej i hasła „Odsłaniamy się na nowo”, następuje nawiązanie do poprzedniego oznaczenia.

To jeden z etapów procesu rebrandingu, na który zdecydowaliśmy się ponad rok temu i konsekwentnie wdrażamy. Obecnie nowe logo sieci Agata jest już na wszystkich 18 salonach w Polsce, a wkrótce będzie obecne także w każdym ze sklepów – powiedział Marek Gonsior, Dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Inspirujące zmiany

W ciągu ostatnich kilku lat sieć salonów Agata przeszła wiele zmian organizacyjnych i wizerunkowych. Istniejące salony zyskały nowoczesny system ekspozycji poszczególnych kategorii produktów oraz bardziej rozbudowaną formę informacji handlowej. Jednocześnie nowe salony (w 2015 r. – Lublin i Białystok) powstają według spójnego dla całej sieci konceptu projektowego i z wykorzystaniem wszystkich elementów nowej identyfikacji wizualnej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zmiany, które wprowadziliśmy w salonach w kontekście informacji skierowanych do klientów, mają ułatwić im proces zakupu. Jednocześnie staramy się pokazywać trendy i inspirować w obszarze aranżacji wnętrz. Większość z ekspozycji w salonach Agata jest prezentowana w formie stylizacji – dodaje Marek Gonsior.

Pierwsze 2 raty zapłacimy za Ciebie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pierwsza kampania reklamowa z nowym logo sieci Agata informuje o styczniowej promocji, która umożliwia klientom zakup produktów w 40 nieoprocentowanych ratach, z których pierwsze 2 raty są gratis (sfinansowane rabatem 5%).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W trakcie promocji niższą cenę mają też wybrane produkty w ofercie Super Okazja:

  • szafa HAWANA 203, cena regularna 1099 zł, w promocji 680 zł
  • sofa DENIS, cena regularna 1249 zł, w promocji 880 zł
  • narzuta dwukolorowa JOY 180×200 cm, cena regularna 69,90 zł, w promocji 39,90 zł

Ceny promocyjne na te produkty obowiązują do wyczerpania zapasów lub do 24 stycznia.

Kampania komunikowana jest przez oficjalną stronę internetową, bezpośrednio w salonach sprzedaży oraz w mediach tradycyjnych i społecznościowych. W telewizji emitowane są spoty 15- i 30-sekundowe. Dodatkowo kampania obecna jest w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych oraz Internecie.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja OPUS B z Krakowa. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Vizeum Polska.

Regulamin i szczegóły promocji dostępne są w salonach Agata i na stronie.