TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pierwsza reklama salonów Agata z nowym logo

7 stycznia ruszyła pierwsza kampania reklamowa z nowym logo sieci salonów Agata (dawniej Agata Meble). W reklamie telewizyjnej prezentującej styczniową promocję „40 rat 0%, 2 raty gratis” eksponowana jest nowa identyfikacja wizualna.
O autorze
1 min czytania 2016-01-11

Jednocześnie na końcu spotu, za sprawą animacji graficznej i hasła „Odsłaniamy się na nowo”, następuje nawiązanie do poprzedniego oznaczenia.

To jeden z etapów procesu rebrandingu, na który zdecydowaliśmy się ponad rok temu i konsekwentnie wdrażamy. Obecnie nowe logo sieci Agata jest już na wszystkich 18 salonach w Polsce, a wkrótce będzie obecne także w każdym ze sklepów – powiedział Marek Gonsior, Dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Inspirujące zmiany

W ciągu ostatnich kilku lat sieć salonów Agata przeszła wiele zmian organizacyjnych i wizerunkowych. Istniejące salony zyskały nowoczesny system ekspozycji poszczególnych kategorii produktów oraz bardziej rozbudowaną formę informacji handlowej. Jednocześnie nowe salony (w 2015 r. – Lublin i Białystok) powstają według spójnego dla całej sieci konceptu projektowego i z wykorzystaniem wszystkich elementów nowej identyfikacji wizualnej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zmiany, które wprowadziliśmy w salonach w kontekście informacji skierowanych do klientów, mają ułatwić im proces zakupu. Jednocześnie staramy się pokazywać trendy i inspirować w obszarze aranżacji wnętrz. Większość z ekspozycji w salonach Agata jest prezentowana w formie stylizacji – dodaje Marek Gonsior.

Pierwsze 2 raty zapłacimy za Ciebie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pierwsza kampania reklamowa z nowym logo sieci Agata informuje o styczniowej promocji, która umożliwia klientom zakup produktów w 40 nieoprocentowanych ratach, z których pierwsze 2 raty są gratis (sfinansowane rabatem 5%).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W trakcie promocji niższą cenę mają też wybrane produkty w ofercie Super Okazja:

  • szafa HAWANA 203, cena regularna 1099 zł, w promocji 680 zł
  • sofa DENIS, cena regularna 1249 zł, w promocji 880 zł
  • narzuta dwukolorowa JOY 180×200 cm, cena regularna 69,90 zł, w promocji 39,90 zł

Ceny promocyjne na te produkty obowiązują do wyczerpania zapasów lub do 24 stycznia.

Kampania komunikowana jest przez oficjalną stronę internetową, bezpośrednio w salonach sprzedaży oraz w mediach tradycyjnych i społecznościowych. W telewizji emitowane są spoty 15- i 30-sekundowe. Dodatkowo kampania obecna jest w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych oraz Internecie.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja OPUS B z Krakowa. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Vizeum Polska.

Regulamin i szczegóły promocji dostępne są w salonach Agata i na stronie.