TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania marki COSTA COFFEE

Najnowsza i jednocześnie największa do tej pory kampania wizerunkowa COSTA COFFEE właśnie wystartowała. Działania o zasięgu ogólnopolskim realizowane będą w telewizji, internecie oraz w przestrzeni miejskiej.
O autorze
1 min czytania 2016-01-12

Od kiedy w Londynie można napić się naprawdę dobrej kawy? Od kiedy bracia Costa założyli palarnię kawy i kawiarnię przy Old Paradise Street. To tam stworzyli wolnopaloną mieszankę o wyrazistym smaku – Mocha Italia… Tak zaczyna się podróż do świata COSTA COFFEE, do którego zaprasza najnowszy spot reklamowy marki. Wystartowała największa w branży kawiarnianej, ogólnopolska kampania wizerunkowa marki COSTA COFFEE.

Londyńskie korzenie, wieloletnia tradycja, doskonała kawa i pełni pasji bariści – to kluczowe wyróżniki COSTA COFFEE, które zostały podkreślone w najnowszej kampanii. Obok wysokiej jakości autorskiej mieszanki kaw Mocha Italia, trudnego do przygotowania, ale jakże aromatycznego i intensywnego w smaku Corto, to bariści są najcenniejszym kapitałem COSTA COFFEE. Każdy z nich jest przecież mistrzem latte art – kawowym artystą, z rąk którego codziennie wychodzą dziesiątki mlecznych mini arcydzieł. 

Najnowsza i jednocześnie największa do tej pory kampania wizerunkowa COSTA COFFEE właśnie wystartowała. Działania o zasięgu ogólnopolskim realizowane będą w telewizji, internecie oraz w przestrzeni miejskiej.

Jak na prawdziwie londyńską markę przystało, w kampanii telewizyjnej został wykorzystany utwór Paula McCartneya pt. „New”. 30-sekundowy spot emitowany będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz najlepiej dopasowanych do grupy celowej kanałach VOD. Dodatkowo kampania wsparta jest nośnikami outdoorowymi, także niestandardowymi z animacją świetlną. W kluczowych miastach pojawią się citylighty i cyfrowe ekrany promujące COSTA COFFEE. Intensywne działania będą prowadzone także w internecie m.in. na największych portalach oraz w mediach społecznościowych, w tym: na Facebooku, Instagramie i YouTube. Zmiany podkreślające londyńskie korzenie COSTA COFFEE i mistrzostwo baristów pojawią się także w przestrzeni kawiarni. Dodatkowo, w największych miastach Polski realizowane będą specjalne akcje ambientowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 Kampania COSTA COFFEE to największa kampania zrealizowana do tej pory w polskiej branży kawiarnianej. W Polsce jest już 113 kawiarni COSTA COFFEE i 190 maszyn COSTA Express, dlatego jak na lidera branży przystało, realizujemy aktywności na szeroką skalę. Przez najbliższe miesiące będziemy prowadzić szereg działań wizerunkowych – od kampanii telewizyjnej w kluczowych stacjach ogólnopolskich (m.in. TVP, TVN, Polsat) i tematycznych, poprzez działania na portalach internetowych i w kanałach VOD, aż po komunikację OOH i akcje niestandardowe. W pierwszym kwartale mamy w planach także nietypowe działania w kanałach społecznościowych, o czym będziemy informować już wkrótce – komentuje Jolanta Borowska, Dyrektor Marketingu COSTA COFFEE POLSKA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za kreację kampanii odpowiada agencja RED8. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Działania Public Relations dla marki COSTA COFFEE realizuje BrandLab, a  komunikację w social media prowadzi agencja K2.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się