Rozpocznij dzień od śniadania z Jogobella Breakfast!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rozpocznij dzień od śniadania z Jogobella Breakfast!

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce, wprowadza na rynek nowy, śniadaniowy produkt: Jogobella Breakfast. Launch nowego produktu wspierany jest silną kampanią reklamową przygotowaną przez spółki grupy Dentsu Aegis Network Polska oraz agencję Phanke.

Jogobella Breakfast to pierwszy na rynku śniadaniowy jogurt owocowy z dodatkami, które można mieszać w taki sposób, na jaki ma się ochotę. Nowe jogurty Jogobella dostępne są w sześciu unikalnych wariantach smakowych: truskawkowym i brzoskwiniowym z dodatkiem tropikalnego muesli, borówkowym i bananowym z dodatkiem chrupiącej czekolady oraz truskawkowym i brzoskwiniowych z dodatkiem orzechowego muesli.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wprowadzenie nowej linii produktowej wspierane jest silną kampanią reklamową w telewizji, radiu i internecie.

Z tej okazji Jogobella Breakfast zachęca również konsumentów do zaprojektowania własnych, wyjątkowych podkładek śniadaniowych, które urozmaicą śniadanie i ozdobią każdy stół. Konkurs prowadzony jest poprzez stronę www.jogobella.pl. Najciekawsze projekty zostaną nagrodzone – co tydzień wybrani uczestnicy otrzymają zaprojektowane przez siebie zestawy śniadaniowych podkładek. Na koniec zabawy zostanie wręczona nagroda główna: wycieczka o wartości 10 tysięcy złotych.

Działania telewizyjne obejmują emisję 15” spotu (POBIERZ SPOT) w ogólnopolskich i tematycznych stacjach. Te same spoty zobaczyć można również jako prerolle w najpopularniejszych kanałach VOD oraz na YouTube. Silnym i zasięgowym elementem kampanii jest emisja 20 sekundowego spotu radiowego w stacjach ogólnopolskich. Równolegle prowadzone są działania wizerunkowe na wybranych stronach internetowych oraz działania w modelu efektywnościowym.

Za zaplanowanie i zakup mediów oraz realizację konkursu odpowiada dom mediowy Carat Polska i agencja Lubię To linked by Isobar. Działania w internecie prowadzone są we współpracy z Amnet Polska i z iProspect. Spoty telewizyjne i radiowe przygotowała agencja Pahnke.

Konkurs trwa do 7 lutego a kampania reklamowa do połowy marca.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij