Ars Thanea przygotowała kampanię dla marki Kujawski

W ramach wygranego przetargu agencja Ars Thanea przygotowała kampanię pt. “Przepisy z szuflady”. Ideą kampanii jest zebranie tradycyjnych, rodzinnych przepisów kulinarnych i przeniesienie ich w cyfrowy świat.
O autorze
0 min czytania 2016-01-19

Angażujące akcje specjalne prowadzone w ramach kampanii mają skłonić konsumentów do odnalezienia rodzinnych przepisów i przesłania ich na stronę przepisyzszuflady.pl. Kampania ma na celu dalsze wzmacnianie wizerunku marki Kujawski, w obszarze naturalności, tradycji i polskości.

Pierwsza aktywacja związana jest z Dniem Babci. Z tej okazji powstała specjalna aplikacja, która w innowacyjny sposób pomaga podzielić się zdjęciem babcinego przepisu — tworząc z niego kolorową, filmową 45-sekundową spersonalizowaną laurkę. Akcja odbywa się pod hasłem “Chwała Babciom!”. Do współpracy zaproszono blogerów — Kingę Paruzel, Qchenne Inspiracje oraz Kotlet.TV.

Akcję “Chwała Babciom!” realizują wspólnie Ars Thanea oraz Iconaris.

Ars Thanea jest odpowiedzialna za kreację oraz wdrożenie działań marketingowych w obszarze digital zaplanowanych na cały 2016. Iconaris odpowiada za dobór mediów oraz promocję w ramach serwisu zPierwszegoTloczenia.pl oraz Fooder.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing