Ars Thanea przygotowała kampanię dla marki Kujawski

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ars Thanea przygotowała kampanię dla marki Kujawski

W ramach wygranego przetargu agencja Ars Thanea przygotowała kampanię pt. “Przepisy z szuflady”. Ideą kampanii jest zebranie tradycyjnych, rodzinnych przepisów kulinarnych i przeniesienie ich w cyfrowy świat.

Angażujące akcje specjalne prowadzone w ramach kampanii mają skłonić konsumentów do odnalezienia rodzinnych przepisów i przesłania ich na stronę przepisyzszuflady.pl. Kampania ma na celu dalsze wzmacnianie wizerunku marki Kujawski, w obszarze naturalności, tradycji i polskości.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pierwsza aktywacja związana jest z Dniem Babci. Z tej okazji powstała specjalna aplikacja, która w innowacyjny sposób pomaga podzielić się zdjęciem babcinego przepisu — tworząc z niego kolorową, filmową 45-sekundową spersonalizowaną laurkę. Akcja odbywa się pod hasłem “Chwała Babciom!”. Do współpracy zaproszono blogerów — Kingę Paruzel, Qchenne Inspiracje oraz Kotlet.TV.

Akcję “Chwała Babciom!” realizują wspólnie Ars Thanea oraz Iconaris.

Ars Thanea jest odpowiedzialna za kreację oraz wdrożenie działań marketingowych w obszarze digital zaplanowanych na cały 2016. Iconaris odpowiada za dobór mediów oraz promocję w ramach serwisu zPierwszegoTloczenia.pl oraz Fooder.pl.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij