DOZ S.A. rekrutuje poprzez outdoor i internet

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
DOZ S.A. rekrutuje poprzez outdoor i internet

W styczniu br. ruszyła kampania rekrutacyjna spółki DOZ S.A. zarządzającej największą w Polsce siecią DOZ aptek Dbam o Zdrowie. Za opracowanie koncepcji kreatywnej i realizację kampanii odpowiada agencja Xcommunica, z którą spółka DOZ S.A. rozpoczęła współpracę w lipcu 2015 roku.

Kampania podkreśla 3 podstawowe wartości: zaufanie, rozwój i zaangażowanie, które stanowią obietnicę dla nowych i obecnych pracowników. Zaplanowane działania marketingowe obejmowały kampanię internetową oraz ulokowane w pobliżu Uniwersytetów Medycznych reklamy zewnętrznej w 10 miastach w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Infinity Media.

DOZ to największy pracodawca na rynku aptecznym - zatrudnia ponad 2500 magistrów i techników farmacji, którzy dba­ją o bezpieczeństwo leczenia farmakologicznego 2,5 miliona pacjentów miesięcznie.

Xcommunica to agencja komunikacji marketingowej, która na przestrzeni ostatnich lat realizowała projekty dla takich marek jak: Audioteka, Avon, Biedronka, Go-Sport, Hebe, Jeronimo Martins, Nokia, Orange czy Shell.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij