TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

DOZ S.A. rekrutuje poprzez outdoor i internet

W styczniu br. ruszyła kampania rekrutacyjna spółki DOZ S.A. zarządzającej największą w Polsce siecią DOZ aptek Dbam o Zdrowie. Za opracowanie koncepcji kreatywnej i realizację kampanii odpowiada agencja Xcommunica, z którą spółka DOZ S.A. rozpoczęła współpracę w lipcu 2015 roku.
O autorze
0 min czytania 2016-01-19

Kampania podkreśla 3 podstawowe wartości: zaufanie, rozwój i zaangażowanie, które stanowią obietnicę dla nowych i obecnych pracowników. Zaplanowane działania marketingowe obejmowały kampanię internetową oraz ulokowane w pobliżu Uniwersytetów Medycznych reklamy zewnętrznej w 10 miastach w Polsce.

Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Infinity Media.

DOZ to największy pracodawca na rynku aptecznym – zatrudnia ponad 2500 magistrów i techników farmacji, którzy dba­ją o bezpieczeństwo leczenia farmakologicznego 2,5 miliona pacjentów miesięcznie.

Xcommunica to agencja komunikacji marketingowej, która na przestrzeni ostatnich lat realizowała projekty dla takich marek jak: Audioteka, Avon, Biedronka, Go-Sport, Hebe, Jeronimo Martins, Nokia, Orange czy Shell.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się