Zespół powiększa się o dwoje kreatywnych członków: Justynę Żychalską, która objęła stanowisko Digital Art. Directora oraz Grzegorza Iłowieckiego – Junior Copywritera.
Justyna posiada pięcioletnie doświadczenie w pracy w reklamie. Karierę zawodową zaczynała w łódzkich agencjach reklamowych, między innymi w Pheno Agency, gdzie zaprojektowała logotyp Łodzi i współtworzyła identyfikację wizualną miasta Łódź. Przez dwa lata pracowała w Havas Worldwide Warsaw, jako graphic designer, a następnie jako senior designer. Na swoim koncie ma współpracę z takimi klientami jak: Pekao S.A., Orange, NC+, Storck, Apsys, Loreal, Browar Namysłów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Grzegorz zaczyna pracę w digital marketingu. Wcześniej tworzył zarówno adaptacje, jak i pełnoprawne scenariusze teatralne i reklamowe. Film promocyjny według jego pomysłu wygrał konkurs instytutu im. Adama Mickiewicza na promocję polskiej prezydentury w Unii Europejskiej.
– Agencja LOWE Warsaw świadczy usługi digital dla takich klientów jak Ferrero, Bakalland czy Pernod Ricard, ale rosnące zapotrzebowanie na tego typu usługi w naturalny sposób wymuszają rozbudowę działu. To dla nas bardzo dobry czas, pojawiają się kolejne możliwości rozwoju, które planujemy efektywnie wykorzystać w nowym roku – mówi Przemysław Półtorak, Digital Director LOWE Warsaw.
Słuchaj podcastu NowyMarketing