Gong wygrywa budżet Castorama

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Gong wygrywa budżet Castorama

Po kilkuetapowym przetargu Castorama powierzyła swój budżet kreatywny, w ramach komunikacji ATL, agencji GONG (Group One). Współpraca będzie obejmować opracowanie nowej, odświeżonej kreacji ATL, w tym spoty wizerunkowe, akcje specjalne i eventowe.

Działania będą wspierać zaplanowaną strategię rozwoju Castorama na 2016 rok i utrwalać wizerunek sklepu, w którym jest wszystko co klienci potrzebują w zakresie budowy, remontu, urządzania, dekorowania i ogrodu  od A do Z pod jednym dachem. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Castorama jest największą siecią DIY w Polsce, osiągającą obecnie blisko 48% udziału w rynku marketów budowlanych. Liczy aż 69 sklepów w całym kraju o największym asortymencie produktów dostępnych od ręki w codziennej ofercie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij