Kasztelan Specjały z nową kampanią telewizyjną

Nowa kampania reklamowa promuje linię piw Kasztelan Specjały warzonych w browarze w Sierpcu. Jej głównym elementem są trzy spoty telewizyjne, których bohaterami są znani z poprzednich odsłon kampanii piwowarzy.
O autorze
1 min czytania 2016-01-22

Od środy 20 stycznia br. w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych zobaczyć można nowe, 30 sekundowe spoty linii Kasztelan Specjały. Są utrzymane w konwencji nawiązującej do natury i dziejów lokalnego piwowarstwa. 

– Naszą dewizą jest poszanowanie natury i czerpanie z jej bogactwa. Kierując się tą zasadą od pięciu lat warzymy piwo Kasztelan Niepasteryzowane. W 2015 roku poszerzyliśmy ofertę o 3 warianty linii Kasztelan Specjały. Jest to odpowiedź na trendy rynkowe – przybywa konsumentów, którzy poszukują lokalnych, ciekawych specjalności. To obecnie rynek wart ok. 405 mln złotych, wartościowo rosnący 27% rocznie[1] – mówi Wiktor Urban, menedżer marki Kasztelan.

Linia Kasztelan Specjały trafiła na sklepowe półki pod koniec maja 2015 r., zdobywając uznanie konsumentów o czym świadczy m.in. medal dla Kasztelana Specjały Chmielowe na Golden Beer Poland. W ofercie dostępne są trzy warianty: Chmielowe, które zawdzięcza swój goryczkowy smak odpowiednio dobranej, harmonijnej proporcji chmielu Marynka i słodu jęczmiennego; Białe – łagodne z natury, o delikatnym smaku, uzyskanym dzięki połączeniu słodu jęczmiennego z łagodnym słodem pszenicznym oraz Niefiltrowane – warzone z pominięciem etapu filtracji, dzięki czemu ma pełny i bogaty smak.

Spot wyreżyserował Darek Zatorski, twórcą zdjęć jest Michał Dąbal. Koncepcję przygotowała agencja Red8, produkcją zajął się dom produkcyjny highnoon.pl, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy PHD Media Direction.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


[1] Szacunki Carlsberg Polska na podstawie danych sprzedażowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się