Focus Advantage 6 rok z rzędu projektuje dla Colgate-Palmolive

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Focus Advantage 6 rok z rzędu projektuje dla Colgate-Palmolive

Z początkiem tego roku firma Colgate-Palmolive po raz kolejny powierzyła agencji marketingu zintegrowanego Focus Advantage zaprojektowanie opakowań prezentowych zestawów kosmetyków Palmolive na rynki europejskie.

Współpraca pomiędzy firmami rozpoczęła się z początkiem 2011 r., a ostatnia edycja opakowań                         z produktami Palmolive trafiła w 2015 r. w okresie świątecznym na półki sklepów w Europie Środkowo – Wschodniej oraz krajach Nordyckich.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja Focus Advantage wraz z agencją eventową Imagine Nation oraz agencją digitalową Comfitura należą do grupy agencyjnej Focus Media Group, nagrodzonej tytułem agencji roku w 2012 r. przez Media & Marketing Polska, przy okazji corocznego Raportu dotyczącego rynku agencji marketingu zintegrowanego. W tym samym Raporcie w roku minionym agencja otrzymała kolejne wyróżnienie, tym razem za całokształt działań.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij