8 lat razem z Polsatem

Telewizja Polsat przedłużyła na kolejny rok współpracę z agencją Focus Advantage. Współpraca między firmami rozpoczęła się 8 lat temu, w 2008 roku, wygranym przetargiem i przejęciem Klienta z rąk agencji Testardo Red Cell.
O autorze
0 min czytania 2016-01-25

Zakres współpracy od samego początku obejmuje oprawę kreatywną i wsparcie komunikacyjne Telewizji Polsat i należących do niej kolejnych kanałów tematycznych m.in. Polsat Sport, Polsat News, Muzo, Polsat Cafe, itd., a w szczególności corocznych kampanii ATL promujących wiosenną i jesienną ramówkę,  SuperHit Festiwal oraz imprezy Sylwestrowa Mocy Przebojów.

Agencja Focus Advantage wraz z agencją eventową Imagine Nation oraz agencją digitalową Comfitura należą do grupy agencyjnej Focus Media Group, nagrodzonej tytułem agencji roku w 2012 r. przez Media & Marketing Polska, przy okazji corocznego Raportu dotyczącego rynku agencji marketingu zintegrowanego. W tym samym Raporcie w roku minionym agencja otrzymała kolejne wyróżnienie, tym razem za całokształt działań.