Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Liderzy swoich branż – Raport SEO 2015

Które serwisy zostały liderami SEO w swoich branżach w 2015 roku? Które firmy zwiększyły swoją widoczność w wyszukiwarce Google, a które straciły? Pobierz raport i dowiedz się, kto w 2015 roku był liderem w naturalnych wynikach wyszukiwania Google!
O autorze
0 min czytania 2016-01-25

Założeniem projektu „Raport SEO 2015 – liderzy swoich branż”, było wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google. Dane zostały zebrane z każdego miesiąca 2015 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży był średni szacunkowy ruch z wyników naturalnych Google.

Raport powstał na podstawie danych zebranych przez system SEMSTORM. Pozwala on śledzić działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. SEMSTORM to szereg rozbudowanych raportów, w tym – monitoring dzienny czy analiza konkurencji. Baza słów kluczowych to ponad 400 milionów fraz, z czego aż 59 mln generuje wyszukiwania. W tym miejscu chciałbym podziękować firmie SEMSTORM za pomoc w realizacji raportu.

Pełną wersję raportu pobrać można tutaj.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj