TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

27 kwietnia w Berlinie odbędą się targi E-commerce Berlin Expo

Chcesz sprzedawać globalnie? Szukasz rozwiązań i pomysłów, które pomogą Ci zwiększyć przychody? 27 kwietnia 2016 odwiedź Postbanhof w Berlinie, gdzie odbędą się targi E-commerce Berlin Expo
O autorze
2 min czytania 2016-01-26

Organizowane od 2011 roku E-commerce Poland Trade Fair (Targi eHandlu) to największe spotkanie branży e-commerce w regionie CEE, podczas którego 3,5 tys. przedstawicieli e-sklepów ma okazję poznać najnowsze oferty ponad 100 dostawców różnorodnych produktów i usług dla sklepów internetowych. Wiosną 2016 roku targi odbędą się również w Berlinie.

– Ideą stojącą za wydarzeniem jest zapewnienie idealnych warunków do integracji międzynarodowego środowiska e-commerce, znalezienie odpowiednich partnerów handlowych oraz wymiany doświadczeń. Impreza ta skierowana jest do przedstawicieli sklepów internetowych, działów marketingu oraz firm zainteresowanych sprzedażą w internecie, które szukają rozwiązań wspomagających sprzedaż – mówi Marek Tomaszewski, Managing Director.

Na Targach swoją ofertę przedstawi ponad 80 Wystawców z Niemiec i zagranicy z takich obszarów jak: wsparcie sprzedaży, IT, prawo, marketing, TSL/usługi kurierskie, księgowość/rachunkowość, doradztwo/konsulting. Podczas Targów zaprezentują się m.in: SOFORT, Divante, Dealavo, MonkeyData, Freshmail, Orbitvu oraz IAI Shop (zwycięzca międzynarodowego konkursu PayPal Influencers Contest).

Wiemy, że sprzedaż w Internecie jest wymaga dobrze zaplanowanych procesów logistycznych, ponad przeciętnej obsługi klienta oraz ciągłego trzymania ręki na pulsie w obszarze marketingu internetowego. Z tego powodu dużą uwagę przykładamy do przygotowania specjalnej części merytorycznej. W strefie edukacyjnej przez ponad 6 godzin Uczestnicy E-commerce Berlin Expo będą mogli wysłuchać czołowych postaci branży e-commerce, ich doświadczeń i praktycznych wskazówek jak odnieść sukces – mówi Piotr Szczepaniak, Managing Director.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas E-commerce Berlin Expo, będzie można:

–  wysłuchać prezentacji przedstawicieli podbijających świat startupów i światowych gigantów jak m.in. Google, Castorama, Samsung, Brand24 (więcej info poniżej), Audioteka (więcej info poniżej);
–  wymienić doświadczenia z właścicielami e-sklepów z różnych państw;
– znaleźć partnerów handlowych z innych państw;
– poznać najnowsze rozwiązania dla e-sprzedawców oferowane przez dostawców z całego świata.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Targi E-commerce Berlin Expo odbędą się 27 kwietnia 2016 roku na terenie Postbanhof w Berlinie. Zwiedzanie Targów jest bezpłatne – wystarczy zarejestrować się na stronie wydarzenia: http://ecommerceberlin.com. Bilet uprawnia także do bezpłatnego udziału w prelekcjach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Inspiracje od najlepszych praktyków

Podczas E-commerce Berlin Expo zwiedzający będą mogli nie tylko porozmawiać z wystawcami, ale również wysłuchać prezentacji typu case study, o których wartość merytoryczną organizator dba w szczególności.

Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele startupów, które osiągnęły światowy sukces m.in:

  • Michał Sadowski, założyciel i CEO firmy Brand24, z której usług korzysta m.in. Calsberg, Ikea, Intel, Panasonic czy kancelaria Białego Domu (obsługuje klientów w 37 krajach);
  • Marcin Beme, założyciel i CEO serwisu Audioteka zajmującego się produkcją i dystrybucją audiobooków. Firma działa obecnie na 23 rynkach, produkt oferowany jest w 12 językach i jest największym rywalem należącego do Grupy Amazon serwisu Audible. Sam Marcin uhonorowany został przez prezydenta najwyższy cywilnym odznaczeniem, którym jest Złoty Krzyż Zasługi za wkład w polską kulturę i przedsiębiorczość; oraz Anna Lankauf (Divante), Kamil Glenszczyk (Google Ireland), Michał Walczyński (Samsung), Michał Russak (Castorama) i 20 innych osób. 

Networking

E-commerce Berlin Expo to nie tylko okazja do poznania oferty specjalistów wspomagających branżę e-commerce, ale również miejsce spotkań praktyków. W strefie networkingu można bezpośrednio porozmawiać np. z CEO platformy sprzedażowej o planach jej rozwoju i posłuchać jak znane wszystkim sklepy wdrażały i testowały nowe rozwiązania. Z takiej okazji trzeba skorzystać!

E-commerce Berlin Expo to wydarzenie obowiązkowe w kalendarzu każdego e-commerce managera. Do zobaczenia 27 kwietnia w Berlinie.

Wstęp na Targi jest bezpłatny dla osób, które zarejestrują się do 1.03.2016 – rejestrować się można już teraz na stronie ecommerceberlin.com