Bądź eko – kobiety to lubią

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bądź eko – kobiety to lubią

„Bądź eko – kobiety to lubią” – pod takim hasłem Kompania Piwowarska we współpracy z firmą Rekopol przypomina piwoszom, by nie zostawiać śmieci w butelce i nie zakapslowywać jej po wypiciu piwa.

Ten ekologiczny film w kilka dni zyskał ponad 54 tys. wyświetleń na Facebooku, co jasno wskazuje, że fani piwa chcą poznać kilka dobrych rad jak uniknąć najgorszej randki na świecie. Wystarczy pamiętać o kilku złotych zasadach, by nie puszczać nudnego filmu, nie wrzucać śmieci do butelki po piwie, a będzie można ją wtedy oddać i kupić kobiecie kwiaty – one to lubią.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ten niestandardowy sposób pokazania korzyści z kupowania piwa w butelkach zwrotnych może przyczynić się do zmniejszenia ilości śmieci na wysypiskach, a dodatkowo zmniejszyć zużycie energii i surowców potrzebnych do produkcji butelek. To wiele korzyści, które można osiągnąć tak prostym zachowaniem jak wybór piwa w butelce zwrotnej i oddanie jej potem do sklepu lub punktu skupu, dzięki czemu możemy podreperować domowy budżet – mówi Katarzyna Radecka, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.  - Dbanie o czyste butelki ułatwi  również pracę pracownikom browaru, którzy nie muszą odkapslowywać pustych butelek i wyciągać z nich śmieci – dodaje.

Bardzo się  cieszę, że mogliśmy wziąć udział w tak nietuzinkowym projekcie – mówi Michał Mikołajczyk Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Organizacji Odzysku Opakowań Rekopol – propagowanie postaw proekologicznych, które przyczyniają się do zmniejszenia ilości odpadów to  nasze zadanie. Rekopol, poprzez realizację o obowiązku odzysku i recyklingu dla Przedsiębiorców wprowadzających produkty w opakowaniach stara się to zdanie realizować od 15 lat.  

Kompania Piwowarska przywiązuje dużą wagę do recyclingu opakowań. Edukacja konsumentów to tylko jedno z działań. Poza tym butelki zostały „odchudzone”, czyli zmniejszono ich wagę, by ograniczyć zużycie surowców przy ich produkcji  i zużycie paliwa podczas transportu. Kompania prowadzi działania w całym łańcuchu dostaw, również we współpracy z partnerami. Przykładem jest akcja z siecią Biedronka, podczas której klienci oddając szklane lub aluminiowe opakowania otrzymywali sadzonki kwiatów, ekologiczne torby lub inne eko gadżety. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij