Paweł Żeleźniak szefem kreacji w agencji Comfitura

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Paweł Żeleźniak szefem kreacji w agencji Comfitura

Paweł Żeleźniak objął stanowisko creative directora w agencji interaktywnej Comfitura.

W branży reklamowej funkcjonuje od 2000 roku. Od początku swojej pracy mocno związany z nowymi mediami.  Dyrektor kreatywny w agencjach interaktywnych Discipline i AdPistols,  poznający również inne obszary rynku reklamowego; kreatywnie dowodził agencją eventową Prowokator, w której tworzył nowe struktury kreatywne przy Mindshare (Made in Mind). Wieloletnie doświadczenie wykorzystywał kreując projekty dla Klientów i marek z bardzo różnorodnych branży, m.in.: Nestle, Unilever, Coca-Cola, Nivea, Ford, Toyota, Heinz, Orange, Play.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pojawienie się Pawła Żeleźniaka w Comfiturze ma związek z dynamicznym rozwojem wszystkich agencji z grupy, jak również z kolejnymi planami new-businessowymi.

„Od lat moją pasją pozostają nowe media. Dziś, patrząc z perspektywy 15 lat pracy w branży uważam, iż pojęcie „nowe media“ zaczyna trącić myszką; działania digitalowe tak często przenikają się dzisiaj z  innymi aktywnościami reklamowymi, że coraz trudniej powiedzieć, gdzie w danym projekcie nowe media się zaczynają, a w którym miejscu kończą. Miałem to szczęście, że przez lata udało mi się spojrzeć na rynek reklamowy z kilku perspektyw: agencyjnej,  mediowej i klienckiej. Doświadczenia wyniesione chociażby z kreatywnego dowodzenia agencją eventową, jak i  budowa zespołów kreatywnych działających w ramach domu mediowego pozwalają mi dzisiaj w pracy odnajdywać to, co kręci mnie najbardziej – ciekawe koncepcje działań zorientowane na synergię wykorzystywanych kanałów dotarcia. Tak również widzę przyszłość tej branży: specjalizacja w wybranych kompetencjach mocno podparta rozumieniem tła całości działań reklamowych. Mam zamiar w tym kierunku poprowadzić swój zespół i współpracę z pozostałymi agencjami z grupy.” – mówi Paweł Żeleźniak.

Comfitura jest częścią grupy kapitałowej Focus Media Group, w skład której wchodzą również Focus Advantage - agencja marketing zintegrowanego oraz Imagine Nation – agencja eventowa.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij