TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Paweł Żeleźniak szefem kreacji w agencji Comfitura

Paweł Żeleźniak objął stanowisko creative directora w agencji interaktywnej Comfitura.
O autorze
1 min czytania 2016-01-27

W branży reklamowej funkcjonuje od 2000 roku. Od początku swojej pracy mocno związany z nowymi mediami.  Dyrektor kreatywny w agencjach interaktywnych Discipline i AdPistols,  poznający również inne obszary rynku reklamowego; kreatywnie dowodził agencją eventową Prowokator, w której tworzył nowe struktury kreatywne przy Mindshare (Made in Mind). Wieloletnie doświadczenie wykorzystywał kreując projekty dla Klientów i marek z bardzo różnorodnych branży, m.in.: Nestle, Unilever, Coca-Cola, Nivea, Ford, Toyota, Heinz, Orange, Play.

Pojawienie się Pawła Żeleźniaka w Comfiturze ma związek z dynamicznym rozwojem wszystkich agencji z grupy, jak również z kolejnymi planami new-businessowymi.

„Od lat moją pasją pozostają nowe media. Dziś, patrząc z perspektywy 15 lat pracy w branży uważam, iż pojęcie „nowe media“ zaczyna trącić myszką; działania digitalowe tak często przenikają się dzisiaj z  innymi aktywnościami reklamowymi, że coraz trudniej powiedzieć, gdzie w danym projekcie nowe media się zaczynają, a w którym miejscu kończą. Miałem to szczęście, że przez lata udało mi się spojrzeć na rynek reklamowy z kilku perspektyw: agencyjnej,  mediowej i klienckiej. Doświadczenia wyniesione chociażby z kreatywnego dowodzenia agencją eventową, jak i  budowa zespołów kreatywnych działających w ramach domu mediowego pozwalają mi dzisiaj w pracy odnajdywać to, co kręci mnie najbardziej – ciekawe koncepcje działań zorientowane na synergię wykorzystywanych kanałów dotarcia. Tak również widzę przyszłość tej branży: specjalizacja w wybranych kompetencjach mocno podparta rozumieniem tła całości działań reklamowych. Mam zamiar w tym kierunku poprowadzić swój zespół i współpracę z pozostałymi agencjami z grupy.” – mówi Paweł Żeleźniak.

Comfitura jest częścią grupy kapitałowej Focus Media Group, w skład której wchodzą również Focus Advantage – agencja marketing zintegrowanego oraz Imagine Nation – agencja eventowa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj