Mamy testują LEGO DUPLO na platformie TestMeToo i portalu babyonline.pl

Pod koniec stycznia LEGO DUPLO rozpoczęło testy konsumenckie we współpracy z platformą TestMeToo oraz portalem babyonline.pl.
O autorze
2 min czytania 2016-02-02

W efekcie 700 mam z całej Polski ma możliwość zabawy ze swoimi dziećmi najnowszymi zestawami LEGO DUPLO, a także wyrażenia swej opinii przez media społecznościowe, e-maile, ankiety lub na swoich blogach.

Akcja konsumencka na platformie TestMeToo jest organizowana po raz drugi, natomiast na portalu babyonline.pl po raz pierwszy. Jest adresowana do mam dzieci w wieku od 1,5 do 3 roku życia. 500 matek zarejestrowanych na platformie TestMeToo otrzyma do zabawy ze swoim dzieckiem zestawy LEGO DUPLO „Moja pierwsza ciężarówka”, a 200 czytelniczek portalu babyonline.pl – LEGO DUPLO „Mój pierwszy ogród”. Testerki TestMeToo będą mogły opisać swe wrażenia na osobistej stronie na platformie TestMeToo, a następnie udostępnić je za pośrednictwem Facebooka i Twittera, poprzez e-maile lub na swoich mikroblogach, a zadaniem mam z babyonline.pl będzie podzielenie się swymi opiniami, wypełniając specjalną ankietę wynikową. Wszystkie testerki będą oceniać wybrane cechy zestawów LEGO DUPLO np. bezpieczeństwo podczas zabawy, wpływ na rozwój kreatywności czy walory edukacyjne. Mamy zarejestrowane na platformie TestMeToo zostały dodatkowo poproszone o testowanie według określonego scenariusza, czyli wymyślenia i odegrania kreatywnej historii z wykorzystaniem klocków z zestawu LEGO DUPLO, spisanie jej oraz robienie zdjęć podczas zabawy.

– Celem akcji jest bezpośrednie dotarcie z naszym produktem do matek maluchów w wieku już od 1,5 roku życia i uświadomienie im, jak kreatywne i edukacyjne są zestawy LEGO DUPLO. Chcemy, aby rodzice byli świadomi, że już najmniejsze dzieci podczas radosnej i twórczej zabawy mogą poznawać cyferki i literki, kształt i kolory, budować swe pierwsze wieże lub domki, ćwicząc przy okazji umiejętności manualne, ucząc się samodzielności i rozwijając wyobraźnię. Wierzymy, że nie ma lepszej rekomendacji niż opinia mamy, która chce dla swojego dziecka wszystko co najlepsze – mówi Krzysztof Kazanecki, Brand Marketing Manager w LEGO Polska, odpowiedzialny za markę LEGO DUPLO.

Po zabawie zestawami LEGO DUPLO z dziećmi, zadaniem testerek zarówno TestMeToo, jak i babyonline.pl będzie wypełnienie specjalnych ankiet wynikowych. Na podstawie odpowiedzi testerek TestMeToo zostanie przyznany jedyny w 100% konsumencki znak jakości „Sprawdzone, polecamy”. W ubiegłym roku ten znak jakości otrzymał zestaw LEGO DUPLO „Mój pierwszy domek”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Klocki LEGO® DUPLO® to jedyna w swoim rodzaju zabawka dla najmłodszych. Są dwa razy większe od zwykłych klocków LEGO i zostały zaprojektowane tak, aby idealnie pasować do małych rączek dzieci w wieku od 1,5 do 5 lat. Bawiąc się LEGO DUPLO „Moją pierwszą ciężarówką”, dzieci mogą załadować cały samochód klocek po klocku, ćwicząc w ten sposób koordynację wzrokowo-ruchową, a z zestawem LEGO DUPLO „Mój pierwszy ogród” poznają, jak rosną kwiaty i jak uprawiać pomidory.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się