Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Red8 Advertising przygotowała kampanię telewizyjną piwa Kasztelan Specjały (Carlsberg Polska)

Przygotowana przez agencję Red8 Advertising kampania serii piw Kasztelan Specjały jest kolejną telewizyjną kampanią dla tego brandu, który zadebiutował na półkach w drugiej połowie ubiegłego roku. Bohaterami spotów są browarnicy znani z poprzednich reklam Kasztelana Niepasteryzowane.
O autorze
1 min czytania 2016-02-04

Kampania autorstwa Red8 Advertising wspierająca linię Kasztelan Specjały wystartowała pod koniec stycznia.

Na jej potrzeby agencja przygotowała 3 spoty telewizyjne, prezentujące po dwa warianty serii Kasztelan Specjały, w ramach której dostępne są łącznie 3 warianty piw: Białe, Chmielowe i Niefiltrowane.

Spoty będą emitowane m.in. w TVP, kanałach tematycznych TVP, Polsacie, kanałach tematycznych Polsatu, TVN i kanałach tematycznych TVN. W reklamach zobaczymy znanych z poprzednich reklam Kasztelana (m.in. Niepasteryzowanego) browarników, odkrywających przed widzami receptury warzenia Kasztelańskich Specjałów, w których istotną rolę odgrywa poszanowanie natury.

Linia Kasztelan Specjały jest odpowiedzią Carlsberg Polska na wciąż rozszerzający się rynek piwnych specjałów, jak również coraz silniejszy wśród konsumentów trend do próbowania piwnych nowości.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację i nadzór nad produkcją po stronie agencji Red8 Advertising odpowiadają: Robert Sitko – Art Director, Małgorzata Jóźwik – Copywriter oraz Aleksander Łukomski – Account / Producer.

Spoty wyreżyserował Dariusz Zatorski.
Za produkcję spotu odpowiedzialny jest dom produkcyjny High Noon.
Planowanie i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy PHD Media Direction.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Najmocniej wspieranym do tej pory wariantem marki Kasztelan był Kasztelan Niepasteryzowane. Teraz dołącza do niego linia Kasztelan Specjały.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się