TATRA wspiera GOPR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
TATRA wspiera GOPR

W ubiegłym tygodniu w Krynicy Zdroju GOPR zaprezentował specjalistyczny sprzęt skitourowy zakupiony z dodatkowych środków przekazanych przez sponsora – markę TATRA, która od 2009 r. z dumą wspiera Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe.

Przez 7 lat tej współpracy ze środków przekazanych w ramach umowy sponsorskiej, GOPR zakupił m.in.: ekwipunki dla ratowników, specjalistyczny sprzęt ratowniczy, sprzęt narciarski oraz środki transportu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Zima to szczególnie intensywny czas dla ratowników GOPR. Aby dobrze wypełniać nasze obowiązki niezbędni są odpowiedni ludzie i doświadczenie. To nie tylko kwestia treningu i szkolenia - liczy się charakter, determinacja i odwaga. Nieodzownym uzupełnieniem jest specjalistyczny sprzęt, który sprawia, że ratownicy mogą działać skuteczniej. Góry to miejsce, w którym trzeba wiedzieć, na kogo można liczyć, bo często właśnie od tego zależy ludzkie życie - powiedział Michał Słaboń, Naczelnik Grupy Krynickiej Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. - Lata współpracy z marką Tatra udowodniły, że bezwzględnie należy ona do grona tych, na których zawsze możemy liczyć i za to w imieniu wszystkich ratowników dziękuję.

Marka Tatra od początku istnienia jest związana z górami. W komunikacji z konsumentami często nawiązuje do wartości nierozerwalnie z nimi związanych: siły charakteru, odwagi i hartu ducha. - Górscy ratownicy są dla nas uosobieniem zaufania, determinacji i odwagi - wartości, które są bardzo bliskie marce. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie tylko cechy charakteru, ale również specjalistyczny sprzęt są niezbędne do skutecznego działania ratowników. Dlatego też na rzecz GOPR przekazaliśmy dodatkowe środki zebrane w promocji „Miliony piw są w Tatrach” - mówi Magdalena Tondera, senior group brand manager TATRY z Grupy Żywiec.

Fundusze przekazane na rzecz Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego zostały zgromadzone podczas promocji „Miliony piw są w Tatrach”. Wraz z każdą odebraną przez konsumenta nagrodą marka zobowiązała się do przekazania dodatkowego wsparcia dla GOPR. Loteria rozpoczęła się 1 kwietnia i trwała do końca września 2015. Dodatkowe środki zostały wykorzystane przez GOPR na zakup specjalistycznego sprzętu skitourowego.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij