TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

TATRA wspiera GOPR

W ubiegłym tygodniu w Krynicy Zdroju GOPR zaprezentował specjalistyczny sprzęt skitourowy zakupiony z dodatkowych środków przekazanych przez sponsora – markę TATRA, która od 2009 r. z dumą wspiera Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe.
O autorze
1 min czytania 2016-02-04

Przez 7 lat tej współpracy ze środków przekazanych w ramach umowy sponsorskiej, GOPR zakupił m.in.: ekwipunki dla ratowników, specjalistyczny sprzęt ratowniczy, sprzęt narciarski oraz środki transportu.

– Zima to szczególnie intensywny czas dla ratowników GOPR. Aby dobrze wypełniać nasze obowiązki niezbędni są odpowiedni ludzie i doświadczenie. To nie tylko kwestia treningu i szkolenia – liczy się charakter, determinacja i odwaga. Nieodzownym uzupełnieniem jest specjalistyczny sprzęt, który sprawia, że ratownicy mogą działać skuteczniej. Góry to miejsce, w którym trzeba wiedzieć, na kogo można liczyć, bo często właśnie od tego zależy ludzkie życie – powiedział Michał Słaboń, Naczelnik Grupy Krynickiej Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. – Lata współpracy z marką Tatra udowodniły, że bezwzględnie należy ona do grona tych, na których zawsze możemy liczyć i za to w imieniu wszystkich ratowników dziękuję.

Marka Tatra od początku istnienia jest związana z górami. W komunikacji z konsumentami często nawiązuje do wartości nierozerwalnie z nimi związanych: siły charakteru, odwagi i hartu ducha. – Górscy ratownicy są dla nas uosobieniem zaufania, determinacji i odwagi – wartości, które są bardzo bliskie marce. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie tylko cechy charakteru, ale również specjalistyczny sprzęt są niezbędne do skutecznego działania ratowników. Dlatego też na rzecz GOPR przekazaliśmy dodatkowe środki zebrane w promocji „Miliony piw są w Tatrach” – mówi Magdalena Tondera, senior group brand manager TATRY z Grupy Żywiec.

Fundusze przekazane na rzecz Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego zostały zgromadzone podczas promocji „Miliony piw są w Tatrach”. Wraz z każdą odebraną przez konsumenta nagrodą marka zobowiązała się do przekazania dodatkowego wsparcia dla GOPR. Loteria rozpoczęła się 1 kwietnia i trwała do końca września 2015. Dodatkowe środki zostały wykorzystane przez GOPR na zakup specjalistycznego sprzętu skitourowego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się