Zimowy pit-stop z Natalią Siwiec

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zimowy pit-stop z Natalią Siwiec

Celem kampanii społecznej „Zimowy pit-stop” jest poprawa bezpieczeństwa na polskich drogach poprzez zwrócenie uwagi kierowców jak istotne są regularne kontrole i wymiana najważniejszych części ich samochodów. Ambasadorką akcji jest Natalia Siwiec.

Początek zimy to doskonały moment, żeby przypominać kierowcom o znaczeniu stanu technicznego samochodów i bezpieczeństwie na drodze. Na potrzeby kampanii, przeprowadzono ogólnopolskie badanie stacji kontroli pojazdów, z którego wynika, że niemal 80 proc. diagnostów motoryzacyjnych spotkało się w ostatnim roku z propozycją łapówki za dopuszczenie pojazdu do ruchu, a co dziesiąty samochód pojawiający się na przeglądach technicznych nie powinien w ogóle poruszać się po drogach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Podczas kampanii, mechanicy sieci ProfiAuto będą badać wybrane samochody polskich kierowców w specjalnych pit-stopach, w kilkanaście sekund sprawdzając stan podstawowych części eksploatacyjnych odpowiedzialnych za bezpieczeństwo, w tym stan opon, wycieraczek, czy prawidłowe ustawienie świateł.

Ambasadorką kampanii jest modelka Natalia Siwiec, a wśród patronów merytorycznych znalazły się największe polskie organizacje motoryzacyjne, w tym Polska Izba Motoryzacji, Polska Izba Stacji Kontroli Pojazdów oraz Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych.

Szczegóły kampanii na stronie www.zimowypitstop.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij