Value Media (Group One) jako pierwszy dom mediowy w Polsce, i jeden z pierwszych w Europie, uruchomił na Facebooku kampanię w Canvas

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Value Media (Group One) jako pierwszy dom mediowy w Polsce, i jeden z pierwszych w Europie, uruchomił na Facebooku kampanię w Canvas

Canvas jest nowym formatem reklamowym na Facebooku z gatunku rich media i ma zastosowanie głównie brandingowe, czyli wzmacnia wizerunek marki. Format przeznaczony przede wszystkim dla tych klientów, którzy cenią sobie innowacyjne formy komunikacji.

- Jesteśmy domem mediowym mocno osadzonym w środowisku digitalowym, dlatego wszelkie nowinki i innowacyjne rozwiązania online nie tylko szybko chłoniemy, ale przede wszystkim adaptujemy na potrzeby naszych klientów. Dlatego cieszę się, że podobnie jak w przypadku włączenia do naszej oferty sprzedaży reklam na Allegro, teraz możemy jako pierwsi zaoferować kampanię w Canvas na Facebooku – mówi Przemek Rosa, Paid Social Manager w Value Media (Group One).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Film z zastosowania i wyglądu funkcjonalności dostępny jest pod adresem.

Do tej pory, Canvas był używany w Polsce w grudniu 2015 roku w ramach beta testów przez Allegro. Oficjalnie Canvas ma być dostępny dla reklamodawców po 28 lutego.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij