Lemon Sky J. Walter Thompson dla Work Service

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lemon Sky J. Walter Thompson dla Work Service

Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland stworzy i zrealizuje nową strategię komunikacji dla całej grupy kapitałowej Work Service – lidera w branży doradztwa HR.

Agencja podpisała już umowę ramową, w ramach której wspólnie z Work Service stworzy nową, kompleksową strategię komunikacji marki. Wśród wielu działań planowany jest cykl warsztatów strategicznych oraz consulting obszarów B2B oraz B2C, w których działa firma. Kolejnym etapem będzie wspólne wypracowanie nowego pozycjonowania marki na rynku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Work Service jest największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – specjalizuje się w usługach z zakresu doradztwa personalnego, jak i restrukturyzacji w obszarze HR, rekrutacji i outsourcingu pracowniczym.

Dla swoich prestiżowych Klientów każdego dnia firma Work-Service zatrudnia średnio 50 000 pracowników i ponad 300 000 osób rocznie.

Work Service działa w Polsce i 11 krajach Europy (Niemczech, Rosji, Czechach, Turcji, Rumunii, Węgrzech, Słowacji, Wielkiej Brytanii, Belgii, Francji, Szwajcarii) poprzez sieć lokalnych biur oraz 300 mobilnych doradców personalnych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij