Agencja podpisała już umowę ramową, w ramach której wspólnie z Work Service stworzy nową, kompleksową strategię komunikacji marki. Wśród wielu działań planowany jest cykl warsztatów strategicznych oraz consulting obszarów B2B oraz B2C, w których działa firma. Kolejnym etapem będzie wspólne wypracowanie nowego pozycjonowania marki na rynku.
Work Service jest największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – specjalizuje się w usługach z zakresu doradztwa personalnego, jak i restrukturyzacji w obszarze HR, rekrutacji i outsourcingu pracowniczym.
Zobacz również
Dla swoich prestiżowych Klientów każdego dnia firma Work-Service zatrudnia średnio 50 000 pracowników i ponad 300 000 osób rocznie.
Work Service działa w Polsce i 11 krajach Europy (Niemczech, Rosji, Czechach, Turcji, Rumunii, Węgrzech, Słowacji, Wielkiej Brytanii, Belgii, Francji, Szwajcarii) poprzez sieć lokalnych biur oraz 300 mobilnych doradców personalnych.

Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury