Grupa e-budownictwo.pl i Polskapresse buduje wspólne biuro sprzedaży agencyjnej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Reklama internetowa

partnerem merytorycznym działu jest AdForm

Grupa e-budownictwo.pl i Polskapresse buduje wspólne biuro sprzedaży agencyjnej

Od 1 stycznia 2013 roku połączone siły Biur Reklamy Grupy e-budownictwo.pl i Polskapresse skierują wspólną ofertę reklamową do klientów z branży budowlanej i nieruchomości. Tym samym portale Grupy e-budownictwo.pl nie będą już reprezentowane przez sieć Budowia.

Wspólna oferta wydawców kierowana jest do klientów indywidualnych jak i do domów mediowych, które oczekują kompleksowych rozwiązań reklamowych w kategorii budownictwo i nieruchomości. W październiku umowa pomiędzy Grupą e-budownictwo.pl i siecią reklamową Budowia, której właścicielem jest IDMNet, została rozwiązana. Aktualnie jedynym kanałem sprzedaży jej reklam będzie połączony team Biura Reklamy Polskapresse i Grupy e-budownictwo.pl

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Według październikowych badań Megapanel PBI/ Gemius połączone serwisy Grupy e-budownictwo.pl i Polskapresse zajęły trzecie miejsce w kategorii Budownictwo Nieruchomości, odnotowując ponad 1,4 mln. RU, którzy łącznie wygenerowali ponad 46 mln odsłon.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij