TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Grupa e-budownictwo.pl i Polskapresse buduje wspólne biuro sprzedaży agencyjnej

Od 1 stycznia 2013 roku połączone siły Biur Reklamy Grupy e-budownictwo.pl i Polskapresse skierują wspólną ofertę reklamową do klientów z branży budowlanej i nieruchomości. Tym samym portale Grupy e-budownictwo.pl nie będą już reprezentowane przez sieć Budowia.
O autorze
0 min czytania 2012-12-12

Wspólna oferta wydawców kierowana jest do klientów indywidualnych jak i do domów mediowych, które oczekują kompleksowych rozwiązań reklamowych w kategorii budownictwo i nieruchomości. W październiku umowa pomiędzy Grupą e-budownictwo.pl i siecią reklamową Budowia, której właścicielem jest IDMNet, została rozwiązana. Aktualnie jedynym kanałem sprzedaży jej reklam będzie połączony team Biura Reklamy Polskapresse i Grupy e-budownictwo.pl

Według październikowych badań Megapanel PBI/ Gemius połączone serwisy Grupy e-budownictwo.pl i Polskapresse zajęły trzecie miejsce w kategorii Budownictwo Nieruchomości, odnotowując ponad 1,4 mln. RU, którzy łącznie wygenerowali ponad 46 mln odsłon.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj