Discovery wzmacnia zespół marketingu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Discovery wzmacnia zespół marketingu

Paweł Półtorak obejmuje stanowisko Consumer Marketing & PR Manager Factual.

Discovery Networks CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka), oddział Discovery Communications, największego nadawcy płatnej telewizji na świecie, poinformował o powołaniu Pawła Półtoraka na stanowisko Consumer Marketing & PR Manager Factual w Polsce. Z początkiem lutego br. dołączył on do zespołu Macieja Tkacza.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Plan integracji funkcji marketingu realizujemy już od zeszłego roku – wszystko po to, aby zapewnić pełniejsze i bardziej strategiczne podejście do działań komunikacyjnych dla portfolio kanałów Discovery w Polsce. Doświadczenie Pawła wykraczające poza branżę medialną jest dla nas szczególnie cenne, ponieważ pozwoli nam bardziej holistycznie spojrzeć na budowanie marki Discovery. – podkreśla Maciej Tkacz, Dyrektor Marketingu Discovery w Polsce.

Pełniąc obowiązki Consumer Marketing & PR Managera, Paweł Półtorak będzie odpowiadać za tworzenie strategii marketingowej i public relations dla marek z kategorii factual (męskich) – Discovery Channel, Discovery Turbo Xtra, Discovery Science i Discovery Historia. Na stanowisku zastąpił Martę Hopfer, która rozstała się z firmą.

Paweł Półtorak posiada 13-letnie doświadczenie obejmujące komunikację marek z sektora FMCG (Kompania Piwowarska, Browar Namysłów) oraz retail (LIDL Polska). 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij