Veneo będzie odpowiedzialne za realizację budżetu reklamowego, obsługę komunikacji w obszarze mediów społecznościowych oraz wsparcie strategiczne marki MPM. Za koordynację projektu odpowiada Izabela Wójcik, account manager, za realizację Aleksandra Żywińska, Veneo Social.
MPM agd S.A to polska firma specjalizująca się w produkcji zmechanizowanego sprzętu AGD, z ponad 25 letnią tradycją. Na dzień dzisiejszy dostarcza blisko 250 produktów w kategorii urządzeń do kompleksowego wyposażenia kuchni i innych pomieszczeń domowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024