Raport Linteri - Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Raport Linteri - Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym

Firma Linteri wydaje pierwszą edycję raportu poświęconego technologiom zbliżeniowym i mobilnym, które stanowią główne trendy w marketingu mobilnym na 2016 rok.

Do współpracy nad raportem zaprosiliśmy firmy, które zajmują się m.in. analityką, promocją aplikacji mobilnych, zakupem mediów czy produkcją beaconów. W raporcie znaleźć można najlepsze praktyki opracowane na bazie doświadczeń firm Justwifi, Bluerank, Kontakt.io, Adprime, adrino, snapp, MEC oraz Polska Rada Centów Handlowych. W raporcie znajdziesz również liczne praktyczne porady i wskazówki pochodzące od ekspertów w swoich dziedzinach, poparte wdrożonymi projektami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Idea powstania raportu narodziła się, gdy zdaliśmy sobie sprawę, że marketerzy oraz inne osoby zainteresowane technologiami zbliżeniowymi często nie mają wystarczającej wiedzy jak wpleść tę technologię w swoją strategię marketingową lub jak można ją wykorzystać w komunikacji ze swoimi klientami.

Tak powstała seria artykułów opisujących jak w praktyce można wykorzystać takie rozwiązania, jak robią to inni na świecie oraz jakie korzyści można z tego czerpać. Postanowiliśmy połączyć naszą wiedzę oraz naszych partnerów w jeden raport, w którym znajdziesz nie tylko informacje o beaconach, ale zapoznasz się również z takimi zagadnieniami jak: wykorzystanie wi-fi w marketingu, sposoby promocji aplikacji mobilnych czy przykłady wdrażania mobilnych technologii płatniczych.

Główną funkcją raportu jest edukacja rynku. Dowiesz się jaki potencjał tkwi w technologiach zbliżeniowych i mobilnych. Odpowiemy na pytanie: Jak zaoferować Twoim konsumentom lepsze doświadczenia zakupowe? Znajdziesz tam szeroko omówiony praktyczny kontekst wykorzystania technologii zbliżeniowych w m.in. centrach handlowych, restauracjach, muzeach, hotelach, podczas targów czy na stadionach. Ponadto, piszemy również o złych praktykach, czyli czego nie warto robić i na co trzeba zwrócić szczególną uwagę, aby beaconowy projekt się powiódł. Omawiamy także kwestię połączenia danych z offline i online - remarketing lub retargeting. A na koniec, wychodzimy myślami w przyszłość starając się wyróżnić główne trendy 2016 roku w marketingu mobilnym.

Jest to pierwsza edycja raportu, planujemy jego kontynuację i liczymy, że będziemy mogli opisać jeszcze więcej udanych case studies, a także nawiążemy współpracę z kolejnymi firmami będącymi liderami na swoich rynkach. Zapraszamy do lektury! Czekamy na Wasze komentarze.

Pobierz pełny raport „Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym” – wystarczy udostępnić Tweet lub podać adres e-mail.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij