Vizuem i Isobar wspierają polską premierę filmu „Deadpool”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Vizuem i Isobar wspierają polską premierę filmu „Deadpool”

Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum i agencja Isobar wspierają polską premierę filmu „Deadpool” . Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix.

Częścią akcji promocyjnej była współpraca,  z prowadzącym program „20m2 Łukasza”, vlogerem Łukaszem Jakóbiakiem. Vloger spotkał się z odtwórcą głównej roli w firmie „Deadpool” Ryanem Reynoldsem. Relację ze spotkania można zobaczyć pod linkiem: https://goo.gl/IjXSDf

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach akcji wspierającej premierę powstał serwis http://deadpool-na-walentynki.pl/ dzięki któremu internauci mogą zaprojektować niestandardową, związaną z fabułą filmu, walentynkę. Autorzy najciekawszych kreacji mogą liczyć na nagrody. Najbardziej kreatywne prace wybiorą internauci, a w drugim etapie jury konkursowe. Aplikację wspiera kampania na Facebooku.

W ramach niestandardowej akcji socialowej Deadpool „przejął” na tydzień fanpage „Chodzę do kina”, na którym pojawiły się dedykowane materiały nawiązujące do fabuły filmu.

Premierę filmu wspierała również kampania display na wybranych serwisach. W warszawskim metrze pojawiły się spoty sponsorskie, które emitowane były również w TVP, TVN i wybranych stacjach tematycznych.

Za część kreatywną akcji odpowiada agencja Isobar Polska, za zakup mediów dom mediowy Vizeum.

Oficjalny trailer dostępny pod linkiem: 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij