Rafał Masiak „pierwsze kroki" marketingowe stawiał w Unileverze, by dalej budować marketingową karierę konsekwentnie rozszerzając zakres swojej odpowiedzialności. Od 2001 roku piastował stanowiska menadżerskie lub Dyrektora Marketingu w wiodących międzynarodowych firmach FMCG, takich jak Cadbury Wedel, Wrigley's i Nutricia Danone. Praca w polskich firmach, takich jak XL Energy Drinks, Hoop, czy Mokate kompletuje jego dotychczasową ścieżkę rozwoju. Rafał Masiak prywatnie jest żonaty, ma osiemnastoletnią córkę i piętnastoletniego syna. Jako Dyrektor Marketingu zastąpi na tym stanowisku Piotra Nagalskiego, który rozstał się z firmą Hochland Polska na własną prośbę z końcem listopada ubiegłego roku.
Nowy Dyrektor Marketingu w Hochland Polska
Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
- Autor: inf. prasowa 16.02.2016
- 2 min czytania
0 udostepnień

Z dniem 1 marca 2016 roku stanowisko Dyrektora Marketingu Hochland Polska obejmie Rafał Masiak.