TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dominika Maison i Iza Rudak tworzą seniorski butik badawczy

Dominika Maison i Iza Rudak - jedne z najbardziej doświadczonych polskich badaczek połączyły siły, tworząc MAISON&PARTNERS - seniorski butik badawczy, czerpiący ze światowych zdobyczy psychologii społecznej. Misją firmy jest wprowadzanie do marketingu innowacyjnych narzędzi badawczych,
O autorze
1 min czytania 2016-02-19

mających korzenie w najnowszych odkryciach naukowych.

Ponieważ rzeczywistość dzisiejszych konsumentów stała się bardzo złożona, a ich zachowania coraz trudniejsze do przewidzenia, profesjonalne doradztwo konsumenckie wymaga angażowania na potrzeby biznesu narzędzi dotychczas zarezerwowanych dla świata nauki. – mówi Dominika Maison, założycielka i Chief Science Partner w MAISON&PARTNERS, profesor UW i ekspert w dziedzinie psychologii konsumenta. Mamy wieloletnie doświadczenie w badaniu postaw konsumenckich zdobyte zarówno na zagranicznych uniwersytetach, jaki i w światowych korporacjach. To unikatowa mieszanka. – dodaje Dominka Maison.

MAISON&PARTNERS, wcześniej znane jako Dom Badawczy Maison, jest agencją doradczą funkcjonującą na polskim rynku od ponad 10 lat. Objęcie przez Izę Rudak  stanowiska Managing Partnera otwiera nowy etap w strategii firmy, która rozszerzy zakres swoich kompetencji o nowe kategorie produktowe oraz zaproponuje kontrahentom innowacyjne formy współpracy.

Consumer Science Applied,  to hasło naszej agencji i jednocześnie obietnica jaką składamy naszym klientom: dogłębna i syntetyczna wiedza konsumencka zdobyta dzięki naukowym metodom i dostosowana do specyfiki ich biznesu. Wiemy, że dla firm adaptacja do zmieniających się zachowań konsumenckich jest często poważnym wyzwaniem, dlatego aplikujemy wyniki naszych badań w innowacyjny i angażujący sposób w ścisłej relacji z klientami. To facylituje procesy powstawania silnych marek oraz innowacyjnych produktów i usług. – mówi Iza Rudak, Managing Partner w MAISON&PARTNERS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rok 2016 agencja rozpoczęła od zdobycia kilku strategicznych klientów, zapowiada także dalszy rozwój oferty badawczo-doradczej w obszarach finansowym, dóbr szybkorotujących, medialnym oraz farmaceutycznym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing