„Nie daj się oswoić”, czyli Wild Turkey na Tinderze. Walentynkowa akcja guerilla marketingowa od agencji social media Lyrebird

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Nie daj się oswoić”, czyli Wild Turkey na Tinderze. Walentynkowa akcja guerilla marketingowa od agencji social media Lyrebird

W Stanach Zjednoczonych aż 15% dorosłych korzysta z portali randkowych oraz aplikacji mobilnych pełniących tę samą funkcję. W Polsce ten trend nie jest tak rozpowszechniony, ale wciąż zyskuje popularność. Do tego co piąty Polak jest singlem chętnie nawiązującym nowe znajomości.

Wild Turkey postanowiło to wykorzystać, dlatego w walentynki na Tinderze pojawiły się dwa nowe profile: Dziki Indyk oraz Dzika Indyczka.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marka Wild Turkey postanowiła wykorzystać real time marketing oraz możliwości marketingu partyzanckiego, by wyeksponować myśl przewodnią „nie daj się oswoić”. Założone w walentynki dwa profile na Tinderze (Dziki Indyk i Dzika Indyczka) zachęcały użytkowników do pokazania na zdjęciu profilowym swojej dzikiej strony. Na najlepsze zdjęcia czekała nagroda – upominki od Wild Turkey. Celem akcji było zwiększenie rozpoznawalności marki, pokazanie jej nowoczesnego i odważnego oblicza.

Na akcję tego typu najlepiej zareagowały kobiety chętnie wchodzące w interakcję z Dzikim Indykiem – pracującym w Wild Turkey Alexem z Kentucky. Efekty nowatorskich działań wizerunkowych przerosły oczekiwania. Marka uzyskała łącznie blisko 550 dopasowań i nawiązała ponad 70 interakcji.

Promocję na Tinderze wspierał także post na oficjalnym profilu Wild Turkey na Facebooku. Akcja wyróżnia się na tle dotychczasowych działań, ponieważ większość firm koncentruje się jedynie na Facebooku, Instagramie, ostatnio także na Snapchacie. Tinder pozostawał terenem do zdobycia. Wild Turkey wykorzystało okazję – z miłości do swoich konsumentów. Nie było na to lepszego dnia niż walentynki.

Za przygotowanie i przeprowadzenie akcji na Tinderze dla Wild Turkey odpowiada Lyrebird – agencja obsługująca marką w zakresie działań w social media. Lyrebird to wyspecjalizowana w mediach społecznościowych komórka należąca do struktur They.pl Digital Marketing Agency.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij