Kampania promocyjna gry „Far Cry Primal” z serialem „Blok Ekipa”

Wczoraj, 23 lutego o godzinie 21:00 na antenie Comedy Central Polska wyemitowany został specjalny odcinek kultowej animacji Blok Ekipa. Tym razem przygody Spejsona i kolegów umieszczone zostały w prehistorycznym świecie gry „Far Cry Primal”.
O autorze
1 min czytania 2016-02-24

Odcinek specjalny jest elementem kampanii promującej najnowszą grę Ubisoft „Far Cry Primal”.

Zespół VIACOM Brand Solutions wspólnie z domem mediowym Mindshare, firmą Ubisoft i SPInka Film Studio, przygotował specjalny odcinek serialu Blok Ekipa, w którym główni bohaterowie przenoszą się do krainy Oros z gry „Far Cry Primal”. Twórca serii, Bartosz Walaszek, w charakterystyczny dla siebie prześmiewczy sposób umieścił przygody Spejsona i jego przyjaciół w świat prehistorycznych walk plemiennych nawiązując zarówno do stylu kultowej animacji „Blok ekipa”, jak i oddając charakter samej gry. Swoją premierę odcinek będzie miał we wtorek, 23.02 o 21:00 na antenie Comedy Central, a następnego dnia pojawi się na stronie stacji i na kanale Blok Ekipy na YouTube.

Kolejnym elementem kampanii jest vlog Spejsona, w którym naśladując popularnych vlogerów gamingowych prezentuje recenzję gry „Far Cry Primal”. Działania marketingowe wspiera również konkurs „Pokaż nam swoje barwy bojowe” dostępny na stronie i w mediach społecznościowych Comedy Central.

Akcja promowana jest na antenie Comedy Central, stronie internetowej, w mediach społecznościowych stacji i serialu „Blok Ekipa”. Kampania potrwa od 24.02 do 07.03.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję projektu odpowiada dział kreatywny VIACOM Brand Solutions.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się