gemiusPrism – nowe narzędzie analityki webowej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
gemiusPrism – nowe narzędzie analityki webowej

Gemius - lider w dziedzinie badań internetu w regionie EMEA – oficjalnie wprowadza na rynek nowe narzędzie web analytics. Badanie gemiusPrism - znane w okresie testów jako gemiusTraffic 2.0 – to przełomowy krok w kierunku elastycznego podejścia do analizy danych.

gemiusPrism to narzędzie analityczne umożliwiające nie tylko pomiar aktywności użytkowników stron www, ale także ich segmentację i analizę działań za pomocą szerokiej gamy wskaźników.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- gemiusPrism to znacznie więcej niż tylko monitorowanie ruchu na stronie www, to nowa generacja analityki webowej. Możliwości pomiaru aktywności użytkowników serwisu są właściwie nieograniczone, a dzięki temu każdy z naszych klientów ma szansę dostosowania narzędzia do swoich potrzeb i oczekiwań – podkreśla Adam Mazurkiewicz, Product Owner odpowiedzialny za rozwój gemiusPrism.

gemiusPrism umożliwia między innymi:

  • sprawdzenie z jakich miejsc użytkownicy przychodzą na stronę WWW oraz określenie, które z tych wizyt są najlepsze pod względem wskaźnika ROI, konwersji czy przychodu;
  • weryfikację zarówno płatnych, jak i organicznych źródeł wejścia na stronę oraz analizę współczynnika odrzuceń;
  • dokładny monitoring konwersji użytkowników na cele biznesowe, umożliwiający zdefiniowanie nieefektywnych elementów strony;
  • tworzenie raportów na temat tego, jak konkretna zawartość serwisu wpływa na odsłony – czy witryna jest często oglądana, ile czasu spędzają na niej użytkownicy i czy taki wynik jest zgodny z założeniami biznesowymi;
  • pomoc w pomiarze efektywności kampanii, w tym kampanii AdWords.

- gemiusPrism doskonale wpisuje się w wizję i strategiczny kierunek rozwoju firmy. Jesteśmy częścią branży badań online od ponad 13 lat i przez ten czas zdobyliśmy ogromne doświadczenie na prawie 30 rynkach całego świata. To daje nam pewność, że możemy być dla naszych klientów partnerem i wspierać ich w codziennych decyzjach biznesowych – dodaje Piotr Ejdys, Prezes Zarządu Gemius.

gemiusPrism jest idealnym rozwiązaniem dla wydawców, reklamodawców, branży e-commerce oraz wszystkich tych, którzy prowadzą działalność w internecie. W ramach współpracy Gemius oferuje również wsparcie dedykowanego klientowi analityka.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij