TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

International eBanking Benchmark Study 2012 – raport Symetrii i UX Alliance o dobrych praktykach w eBankowści

Symetria wspólnie z grupą międzynarodowych ekspertów z UX Alliance opracowała raport „International eBanking Benchmark Study 2012”. Jest to zestawienie najlepszych praktyk zidentyfikowanych w 38 bankach z 18 różnych krajów.
O autorze
1 min czytania 2012-12-17

W dokumencie omówiono kwestie związane z procesem logowania i autoryzacją użytkowników podczas pracy z serwisami banków.

Raport „International eBanking Benchmark Study 2012” to efekt współpracy Symetrii w ramach stowarzyszenia UX Alliance, którego agencja jest jedynym reprezentantem w Polsce. Tym razem zespół międzynarodowych ekspertów postanowił przyjrzeć się bankowości online i zbadać, jak na stronach banków rozwiązano kwestie dotyczące procesu logowania i autoryzacji użytkownika.

Analizie poddano 38 banków z 18 różnych krajów, a w badaniu skupiono się na użyteczności stosowanych rozwiązań z dużym naciskiem na weryfikację rozwiązań mobilnych. Bazując na swoich doświadczeniach, międzynarodowi eksperci UX Alliance wskazali dobre praktyki, które pozwalają użytkownikom na komfortową pracę z systemami bankowości online.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rysunek 1 – Banki, które zostały poddane analizie przez ekspertów UX Alliance

Wybrane wnioski z raportu „International eBanking Benchmark Study 2012”:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  •  Pole logowania do bankowości internetowej powinno być łatwe do zlokalizowania na stronie
  • Użytkownik musi mieć możliwość odzyskania zapomnianych danych do logowania
  • Hasła alfanumeryczne, które są tworzone przez użytkowników są przez nich łatwiej przyswajane
  • Kontekstowa pomoc podczas procesu logowania i pracy użytkownika z systemem bankowości online jest kluczowym elementem wspierającym użytkownika
  • Rozwiązania dektopowe powinny być spójne z tym, co bank udostępnia użytkownikom mobilnym
  • Na pierwszej stronie po zalogowaniu użytkownik powinien mieć dostęp do kluczowych informacji dotyczących jego rachunku (bilans, etc.) oraz głównych funkcjonalności udostępnionych przez platformę

Cały raport „International eBanking Benchmark Study 2012”, w którym znaleźć można szczegółowy opis przeprowadzonego badania oraz konkretne przykłady dobrych praktyk, można pobrać tutaj: www.symetria.pl/raport.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się