Anna Mościcka – Miodek zajmie się growth hackingiem w agencji Whites

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Anna Mościcka – Miodek zajmie się growth hackingiem w agencji Whites

Anna Mościcka – Miodek z początkiem marca przechodzi do agencji marketingu internetowego Whites, gdzie pełnić będzie rolę Growth Hackera. Jest to nowe stanowisko w ramach struktur.

- Wzrost każego biznesu zależy od skutecznego docierania do nowych klientów. W branży w której działa Whites tradycyjny marketing i jego narzędzia często nie są wystarczające. Moją rolą więc będzie szukanie tego, co działa faktycznie i co najlepiej rozwija nasz biznes – wyjaśnia Mościcka – Miodek.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Anna Ałaszkiewicz, Managing Partner w Whites podkreśla, że to nie koniec poszerzania zespołu.

- Ludzie niezmiennie są największą wartością naszej firmy. W związku z tym, że rozwijamy się bardzo dynamicznie, będziemy dalej inwestować w najlepszych specjalistów na rynku – mówi Ałaszkiewicz.

Mościcka-Miodek przeszła do Whites z Polkomtela, gdzie kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych. Wcześniej, przez cztery lata, związana była z Gazeta.pl (Agora SA), gdzie pełniła fukncję kierownika marketingu, a także zajmowała się mediami społecznościowymi i komunikacją. Przez kilka lat pracowała w firmie konsultingowej Deloitte. Jest współzałożycielem School of New Media i prowadzącą szkolenia z zakresu digital marketingu i social media.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij