Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„KALLAXOMIERZ IKEA” na ulicach Warszawy. Nietypowe zegary pokazują czas dojazdu do sklepów IKEA

Przeciętny mieszkaniec Warszawy ponadprzeciętne ceni swój wolny czas. To wartość równie ważna dla IKEA, która w niestandardowy sposób zdecydowała się poinformować o tym, ile czasu zajmie dojazd do sklepów w Jankach i na Targówku.
O autorze
1 min czytania 2016-03-04

Nietypowe billboardy z regałami KALLAX zawisły przy najbardziej ruchliwych skrzyżowaniach w stolicy, informując, jak szybko dojedziemy do IKEA.

Wybierając się na zakupy do sklepów IKEA, Polacy decydują się przede wszystkim na transport samochodem. Nie inaczej jest w Warszawie – blisko 80% odwiedzających dociera do sklepów IKEA autem. Jeszcze do niedawna korki na trasach do obu sklepów były codziennością. Wiązało się to z dużym natężeniem ruchu w Raszynie oraz długotrwałą przebudową mostu gen. Grota-Roweckiego. Jednak przyszedł czas na zmiany! Otwarto most i nowe trasy, zakończono prace remontowe, dzięki czemu znacznie skrócił się czas dojazdu do sklepów IKEA w Jankach i na Targówku. O dobrej zmianie w nietypowy sposób informuje IKEA – na ulicach Warszawy można zobaczyć kampanię „KALLAXOMIERZ IKEA”.

Od 1 marca, przy trzech najbardziej ruchliwych warszawskich skrzyżowaniach: Młynarska/Leszno, Wołoska/Odyńca oraz Niepodległości/Woronicza, IKEA zainstalowała na billboardach dwa duże regały z serii KALLAX. Każdy z nich służy do pokazania jednej cyfry zegara za pomocą wsuniętych kolorowych pudełek do przechowywania. Przez pierwsze 10 dni trwania kampanii pudełka są układane w kształcie cyfr, pokazując czas dojazdu do sklepu IKEA z danego miejsca Warszawy. Jest on aktualizowany na bieżąco na podstawie danych zaczerpniętych z Google Maps. „Zegarmistrzami”, którzy zmieniają godziny na billboardach, są ekipy pracowników przeszkolonych w zakresie wykonywania prac wysokościowych na nośnikach wielkoformatowych. Po 10 dniach pudełka zostaną ułożone na stałe, prezentując średni czas dojazdu do sklepów IKEA Targówek i Janki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Regał KALLAX to idealne miejsce na postawienie na nim zegara w naszym domu. Chcieliśmy stworzyć czasomierz dla kierowców w Warszawie, dlatego zmieniliśmy całe regały KALLAX w zegary i powiesiliśmy je na billboardach. Poprzez tę niestandardową kampanię chcemy pokazać, że dzięki powstaniu nowych arterii w stolicy, dojazd do naszych sklepów stał się o wiele szybszy i prostszy. Akcja ma na celu zmianę postrzegania przez mieszkańców Warszawy czasu jaki jest potrzebny na odwiedzenie sklepów IKEA” – podkreśla Gustaw Jakubowski, Regional Marketing Manager IKEA Polska. 

Kampania „KALLAXOMIERZ IKEA” rozpoczęła się 1 marca br. i potrwa przez miesiąc. Koncepcję kreatywną opracowała agencja Grey Group, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się