Cyber 6.0 REDEFINE = Consumer intelligence + data science + user experience

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Cyber 6.0 REDEFINE = Consumer intelligence + data science + user experience

18 marca w warszawskim Centrum Nauki Kopernik odbędzie się konferencja Cyber 6.0 REDEFINE organizowana przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii. Jest to kontynuacja zapoczątkowanego kilka lat temu cyklu, który stał się najważniejszą w Polsce przestrzenią dyskursu o styku cyfrowości i...

...konsumpcji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Radzie Programowej tegorocznej edycji wydarzenia przyświecała idea redefinicji dotychczasowego paradygmatu poznawczego i przejście do nowoczesnej wieloźródłowej analizy strumieni danych behawioralnych i deklaratoryjnych.

Żyjemy obecnie w świecie, w którym dane o zachowaniach konsumenckich zbierane są na co dzień przez tysiące systemów. Odwiedziny, lajki i inne wirtualne ślady, uzupełniane są przez sygnały pochodzące ze świata rzeczywistego, z tysięcy czujników i urządzeń mobilnych. Internet jest dookoła nas, a nasz świat jest już światem cyfrowym. Interpretacja tej narastającej masy informacji wymaga redefinicji roli badacza. Konieczne jest zderzenie jego tradycyjnej wiedzy z wiedzą "data scientist”. – mówi Wojciech Ozimek, przewodniczący Rady Programowej Cyber 6.0 REDEFINE

W programie konferencji, składającym się ze starannie wyselekcjonowanych wystąpień, pokazane zostaną wyzwania przed jakimi stoją obecnie eksperci consumer intelligence, data scientists i eksperci user experience oraz jakie proponują rozwiązania w badaniu zachowań konsumenta żyjącego na styku światów wirtualnego i realnego.

Jednak to zderzenie ról ma także drugą stronę. "Data scientist" bez warsztatu badawczego i wiedzy o tym, co "siedzi w głowie konsumenta" posiada jedynie bezwartościowy zbiór danych. Masa informacji bardzo często nie świadczy o ich jakości. Bardzo często mówi się dzisiaj o "Big Data" ale samo słowo "big" nie oznacza często nic, poza problemami do rozwiązania wynikającymi z nadmiaru i złożoności. – dodaje Wojciech Ozimek

Organizatorem Cyber 6.0 jest Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, platynowym partnerem konferencji jest Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna, partnerem srebrnym jest Sotrender.

Konferencja odbędzie się 18 marca w Centrum Nauki Kopernik.

Więcej informacji znajduje się na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij