Agata Palmowska wzmacnia dział kreacji Isobar Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agata Palmowska wzmacnia dział kreacji Isobar Polska

Do zespołu kreatywnego Isobar Polska dołączyła Agata Palmowska. Będzie pracowała na stanowisku senior copywritera. Wesprze team prowadzony przez Macieja Dutkowskiego.

Agata w branży reklamowej pracuje od 2009 r. Karierę zawodową rozpoczęła w agencji Artegence. Następnie doświadczenie zdobywała w Publicis Warsaw i K2. Do Isobar Polska przeszła z Cheil.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za kampanię “Smutny Abutobus” realizowaną na zlecenie działającego przy MSW Centalnego Ośrodka Informatyki Agata otrzymała szereg nagród w konkursach reklamowych. Ma na koncie statuetki w takich konkursach jak Effie, KTR czy MIXX Awards. Kampania zdobyła również trzy nominacje w Cannes Lions.

Palmowska w portfolio ma realizację projektów dla Coca-Cola (Cappy, Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Kropla Beskidu, Nestea, Sprite), Filmweb, Flügger, Hochland, IKEA, Kompania Piwowarska (Lech), LG, L'Oreal Paris, Samsung, Microsoft, Orlen, PKO BP, Play, PZU, Renault, Toyota Bank, Unilever (Knorr), VIVA czy Volkswagen.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij