Agata w branży reklamowej pracuje od 2009 r. Karierę zawodową rozpoczęła w agencji Artegence. Następnie doświadczenie zdobywała w Publicis Warsaw i K2. Do Isobar Polska przeszła z Cheil.
Za kampanię “Smutny Abutobus” realizowaną na zlecenie działającego przy MSW Centalnego Ośrodka Informatyki Agata otrzymała szereg nagród w konkursach reklamowych. Ma na koncie statuetki w takich konkursach jak Effie, KTR czy MIXX Awards. Kampania zdobyła również trzy nominacje w Cannes Lions.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Palmowska w portfolio ma realizację projektów dla Coca-Cola (Cappy, Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Kropla Beskidu, Nestea, Sprite), Filmweb, Flügger, Hochland, IKEA, Kompania Piwowarska (Lech), LG, L’Oreal Paris, Samsung, Microsoft, Orlen, PKO BP, Play, PZU, Renault, Toyota Bank, Unilever (Knorr), VIVA czy Volkswagen.