Agata Palmowska wzmacnia dział kreacji Isobar Polska

Do zespołu kreatywnego Isobar Polska dołączyła Agata Palmowska. Będzie pracowała na stanowisku senior copywritera. Wesprze team prowadzony przez Macieja Dutkowskiego.
O autorze
0 min czytania 2016-03-07

Agata w branży reklamowej pracuje od 2009 r. Karierę zawodową rozpoczęła w agencji Artegence. Następnie doświadczenie zdobywała w Publicis Warsaw i K2. Do Isobar Polska przeszła z Cheil.

Za kampanię “Smutny Abutobus” realizowaną na zlecenie działającego przy MSW Centalnego Ośrodka Informatyki Agata otrzymała szereg nagród w konkursach reklamowych. Ma na koncie statuetki w takich konkursach jak Effie, KTR czy MIXX Awards. Kampania zdobyła również trzy nominacje w Cannes Lions.

Palmowska w portfolio ma realizację projektów dla Coca-Cola (Cappy, Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Kropla Beskidu, Nestea, Sprite), Filmweb, Flügger, Hochland, IKEA, Kompania Piwowarska (Lech), LG, L’Oreal Paris, Samsung, Microsoft, Orlen, PKO BP, Play, PZU, Renault, Toyota Bank, Unilever (Knorr), VIVA czy Volkswagen.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj