Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę digitalową piwa Kozel

Piwo Kozel to marka należąca do Kompanii Piwowarskiej. Start komunikacji przewidziany jest na początek kwietnia.
O autorze
0 min czytania 2016-03-08

Założeniem jest zbudowanie świadomości marki Kozel i wykreowanie pozytywnego wizerunku tej stosunkowo młodej jeszcze na polskim rynku marki.

„Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Hand Made przede wszystkim ze względu na świeże pomysły, które od razu przykuwają uwagę i wzbudzają zainteresowanie. Agencja wykazała się dużym zaangażowaniem w przygotowanie odpowiedzi na przetarg, dobrze rozumiejąc oczekiwania konsumentów marki Kozel. Propozycje aktywacji były przemyślane i wielokanałowe, a przy tym przygotowane w oparciu o wiedzę marketingową oraz dobre wyczucie rynku” – mówi Izabela Brzozowska, Brand Manager Pilsner Urquell & Kozel.

Agencja Hand Made współpracowała już wcześniej z markami piwnymi, m.in. z Warką Strong, należącą do Grupy Żywiec.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj