Założeniem jest zbudowanie świadomości marki Kozel i wykreowanie pozytywnego wizerunku tej stosunkowo młodej jeszcze na polskim rynku marki.
„Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Hand Made przede wszystkim ze względu na świeże pomysły, które od razu przykuwają uwagę i wzbudzają zainteresowanie. Agencja wykazała się dużym zaangażowaniem w przygotowanie odpowiedzi na przetarg, dobrze rozumiejąc oczekiwania konsumentów marki Kozel. Propozycje aktywacji były przemyślane i wielokanałowe, a przy tym przygotowane w oparciu o wiedzę marketingową oraz dobre wyczucie rynku” – mówi Izabela Brzozowska, Brand Manager Pilsner Urquell & Kozel.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja Hand Made współpracowała już wcześniej z markami piwnymi, m.in. z Warką Strong, należącą do Grupy Żywiec.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024