TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Napoleon dowodzi kampanią marketingową Carrefour

Dziś Carrefour rozpoczyna swoją największą kampanię marketingową w Polsce, której celem jest przedstawienie pozytywnych zmian wprowadzonych w firmie w ostatnim czasie. Jej bohaterem został Napoleon, w którego rolę wcielił się znany polski aktor – Jacek Braciak.
O autorze
2 min czytania 2016-03-08

Kampania została poprzedzona dwutygodniową komunikacją teaserową w najważniejszych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz na nośnikach outdoor.

To pierwsza, w 19-letniej historii Carrefour Polska, kampania marketingowa o tak dużej skali i zasięgu. Została podzielona na dwa etapy. Pierwszy z nich, teaser, zachęcał odbiorców do odgadnięcia źródła nagłego zainteresowania francuskiego cesarza sprawami Polski i odsyłał na stronę internetową www.cozamierzanapoleon.pl. Natomiast od 8 marca kampania przechodzi w swoją drugą, właściwą fazę pod hasłem „Bonjour w Carrefour”, podczas której Napoleon jako Strażnik Jakości opowie o zmianach, jakie nastąpiły w sklepach. Stali i nowi klienci sieci będą mogą przekonać się, że dzięki niskim cenom, wysokiej jakości i różnorodnej ofercie Carrefour wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom.

Celem kampanii jest zakomunikowanie nowego wizerunku i zmian wprowadzonych w 2015 roku w sieci Carrefour Polska. Firma zmodernizowała 15 hipermarketów, 50 supermarketów, 9 centrów handlowych oraz unowocześniła 3 koncepty sklepów franczyzowych, jednocześnie wzbogacając swoją ofertę produktów. Oferta handlowa Carrefour to obecnie 50 tys. produktów, w większości od polskich producentów. W samym tylko 2015 roku na półkach sklepowych pojawiło się 2 tys. nowych propozycji, w tym wiele produktów prozdrowotnych i pochodzenia lokalnego. Dodatkowo, działania marketingowe, są ściśle związane z pięcioma najważniejszymi wartościami, którymi kieruje się Carrefour w codziennej pracy na rzecz klientów. Są to: jakość, wybór, niska cena, zdrowie oraz bliskość klienta.

– Napoleon to postać silnie zakorzeniona w świadomości Polaków. Cesarz, jako jedyny obcokrajowiec, ma nawet swoje własne miejsce w hymnie narodowym. Skojarzenia z tą postacią są pozytywne, a jego związek z Francją czyni go naturalnym bohaterem dla kampanii Carrefour. Dzięki udziałowi niezrównanego Jacka Braciaka udało nam się dopasować postać cesarza do wymagań współczesnego konsumenta – mówi Marcin Olech, Dyrektor Marketingu w Carrefour Polska. – Dzięki narracji, której sprzyja osoba Napoleona, Carrefour może jasno przedstawić wprowadzone w swoich sklepach zmiany, które zostały przygotowane z myślą o komforcie i zadowoleniu klientów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania jest emitowana w najpopularniejszych, ogólnopolskich kanałach należących do stacji telewizyjnych: Polsat, TVP i TVN oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych, a także w 25 ogólnopolskich i lokalnych programach radiowych. Dodatkowo, kampania jest wspierana przez działania OOH w największych miastach w Polsce. Za kreację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, a zakup mediów zaplanował i zrealizował dom mediowy Arena Media, zaś działania w internecie – agencja K2.

Najnowsze spoty reklamowe oraz wieści z kampanii dostępne są na stronie www.biuronapoleona.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się