TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Poczuj się jak gwiazda futbolu” – wyjątkowa promocja marki Carlsberg z okazji UEFA EURO 2016™

Już mniej niż 100 dni dzieli nas od pierwszego gwizdka Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016™. Z tej okazji marka Carlsberg, oficjalny sponsor turnieju od 1988 roku, startuje z promocją „Poczuj się jak gwiazda futbolu”, która uczyni tegoroczne Mistrzostwa prawdopodobnie najlepszymi...
O autorze
1 min czytania 2016-03-09

dla naszych konsumentów.

Wyjątkowy turniej wymaga wyjątkowych nagród. Już od 8 marca konsumenci piwa Carlsberg mogą wziąć udział w promocji „Poczuj się jak gwiazda futbolu”. W tej unikalnej na rynku aktywacji, oprócz biletów na mecz półfinałowy na Stade de Lyon, przelotu i zakwaterowania, 10-ciu zwycięzców przeżyje niepowtarzalne chwile ponieważ będą mogli zagrać na tej samej murawie stadionu w Lyon, co największe gwiazdy europejskich reprezentacji, i to pod okiem legend piłki nożnej!

– UEFA EURO 2016™ jest niezwykłym wydarzeniem w świecie piłki nożnej. Chcemy, aby nasi konsumenci poczuli atmosferę tego piłkarskiego święta. Dlatego dajemy im szansę, aby mogli zasiąść na trybunie i wejść na murawę jednego ze stadionów Mistrzostw Europy. To jedyne w swoim rodzaju doświadczenie oferuje tylko marka Carlsberg – podkreśla Aleksandra Owczarz, odpowiedzialna za aktywację UEFA EURO 2016™ dla marki Carlsberg.

Ponadto już w marcu, kibice będą mogli znaleźć na półkach sklepowych przygotowane specjalnie na turniej opakowania z grafiką nawiązującą UEFA EURO 2016™.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Promocja „Poczuj się jak gwiazda futbolu” będzie szeroko komunikowana w mediach społecznościach i na platformie www.konkurs.sport.pl. Za pomysł i kreację odpowiada agencja VML Poland, za zakup i planowanie mediów PHD Media Direction, zaś organizacją i realizacją konkursu zajmuje się Agora.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się