Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Martyna Smak rozbuduje kompetencje mobile w Lemon Sky J. Walter Thompson Poland

Martyna Smak zajęła stanowisko Head of Mobile w Lemon Sky J. Walter Thompson. Jej głównym zadaniem będzie praca na styku kreacji, strategii i technologii, by każde rozwiązania mobilne proponowane klientom agencji mogło skutecznie wspierać komunikację marek.
O autorze
1 min czytania 2016-03-10

Martyna od 12 lat związana jest z marketingiem, a od pięciu specjalizuje się w mobile marketingu. Przez ostatni rok pełniła funkcję Head of Mobext pod parasolem Havas Media Group, pracując dla takich klientów jak Sephora, Hyundai, KIA, PKP Intercity, Red Bull, Accor Hotels, EA, AXA czy Ubisoft.

W agencji Lemon Sky J. Walter Thompson jej działania dotkną bezpośrednio dwóch obszarów: rozwoju agencji pod kątem budowania kompetencji mobile oraz szeroko pojęty consulting i wsparcie strategiczne dla klientów agencji. Wewnętrznie więc zajmie się wprowadzaniem i koordynacją innowacyjnych strategii mobilnych, łącząc doświadczenie mobile mediowe z kampaniami prowadzonymi przez agencję. Z kolei klientom agencji zapewni analizę strategiczną pod kątem proaktywnych działań mobile, np. bieżący monitoring trendów, propozycje budowy i rozwoju aplikacji mobilnych oraz łączenie technologii mobile z tradycyjnymi formatami komunikacji marketingowej.

Martyna Smak dołączyła do zespołu Lemon Sky J. Walter Thompson 1 marca 2016 roku.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj